Mikael Offersen Skrevet February 20, 2017 Rapporter Share Skrevet February 20, 2017 hej Der var på et tidspunkt en der havde lavet en funktionsblok til pulsopsamling fra en elmåler til overvågning af vaskemaskine/tørretumbler. Jeg har ledt og ledt. men kan ikke finde den - er der en der kan hjælpe? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret February 20, 2017 Rapporter Share Besvaret February 20, 2017 3 minutter siden, Mikael Offersen skrev: hej Der var på et tidspunkt en der havde lavet en funktionsblok til pulsopsamling fra en elmåler til overvågning af vaskemaskine/tørretumbler. Jeg har ledt og ledt. men kan ikke finde den - er der en der kan hjælpe? Jeg har lavet en, der kan give besked når vaskemaskinen er færdig, hvis det er den du søger.. Bjarne må kunne fortælle om den efter lang tids test virker som den skal.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret February 23, 2017 Rapporter Share Besvaret February 23, 2017 Den fungerer perfekt. Man skal bare stille tiderne i den så den passer til ens egen vaskemaskine og elmåler. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikael Offersen Besvaret February 25, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 25, 2017 Jeg har hooked den op i mit system, og den virker fint. Har dog sat tiden til 10 min, for den betjener både vaskemaskine og tørretumbler, som kører på samme måler (3-faset Carlo Gavazzi) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 line-web Besvaret March 24, 2017 Rapporter Share Besvaret March 24, 2017 Men er det ikke bare en Trappeautomat? Så tror derfor at "1.4.05.a" vil kunne give samme resultat. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Mikael Offersen
hej
Der var på et tidspunkt en der havde lavet en funktionsblok til pulsopsamling fra en elmåler til overvågning af vaskemaskine/tørretumbler. Jeg har ledt og ledt. men kan ikke finde den - er der en der kan hjælpe?
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts