mpl_klitgaard Skrevet February 17, 2017 Rapporter Share Skrevet February 17, 2017 Hej Jeg har lidt problemer med at få IHC captain til at virke Jeg bruger en RPI vers 2 med Rasbian Jessie installeret Derudover er der installeret Python 2.7 og Adafruit på den Jeg har fået af vide at jeg kunne installere IHC Captain ved at skrive følgende: wget -q -O - jemi.dk/ihc/installihc | sudo bash Dette har jeg gjort og systemet gik i gang med at installere IHC Captain og det tog ca 1 time Derefter genstartede jeg maskinen og forsøgte at tilgå IHC Captain via ip 10.0.0.110/captain men enten siger browseren "cannot get /captain" ellers siger den 404 og til tider "forbidden" Hvad gør jeg galt??? Mvh Morten klitgaard Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Allan Nissen Besvaret February 18, 2017 Rapporter Share Besvaret February 18, 2017 Prøv "ip/Captain/Index.php" Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mpl_klitgaard Besvaret February 18, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 18, 2017 Hej Allan Tak for tippet men det giver samme resultat "cannot GET captain/index.php" Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts