kragskov Skrevet February 14, 2017 Rapporter Share Skrevet February 14, 2017 (rettet) Jeg kan koble på via usb, samt ip adresse. Brugernavn og adgangskode er tjekket, men når jeg så taster alle informationer ind i IHCRemote appen så får jeg hele tiden denne fejl. Skal jeg få pengene tilbage fra LK eller er der hjælp at hente? Redigeret February 15, 2017 af kragskov Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kristian Poulsen Besvaret February 14, 2017 Rapporter Share Besvaret February 14, 2017 Har du huske at sætte de rigtig flueben i IHC Administrator? micmouritzen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 micmouritzen Besvaret February 14, 2017 Rapporter Share Besvaret February 14, 2017 Jeg havde også mange problemer i starten, men fik hjælp fra LK. Det var noget så simpelt som at opdatere controlleren med nyeste firmware... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
kragskov
Jeg kan koble på via usb, samt ip adresse. Brugernavn og adgangskode er tjekket, men når jeg så taster alle informationer ind i IHCRemote appen så får jeg hele tiden denne fejl. Skal jeg få pengene tilbage fra LK eller er der hjælp at hente?
Redigeret af kragskov
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts