Hmlfc Skrevet February 13, 2017 Rapporter Share Skrevet February 13, 2017 Hej. Jeg har en garageport som jeg ønsker at åbne ved hjælp af et tryk eller kodetastetur. Men jeg sørger hjælp til at ledningsføre ud styringen i garageporten rigtig. Jeg har vedhæfte terminal oversigt og menu settings. Porten er en Comfort 220.2 fra Marantec. (Fuld manual http://www.thegaragedoorcentre.co.uk/download/Marantec Comfort.pdf ) Håber nogen kan og vil hjælpe. På forhånd tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 MortenV Besvaret February 13, 2017 Rapporter Share Besvaret February 13, 2017 Umiddelbart skal du på klemme 1+2 (Sb1) - så åbner og lukker den som standard ved puls - hvis den er jumpet som A1 (Hvilket den er som standard) //Morten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Hmlfc Besvaret February 13, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 13, 2017 Okay. Så på en 230 volt output IHC udgang sætter jeg et slutte relæ. Som er indstillet til en puls. ved tryk på kontakt eller kode tastetur.... Her igennem relæet går + plussen på 24VDC. til klemme 1+2. Og udenom en minus direkte på klemme 3. Må man tage de 24 VDC plus fra IHC 24 Volt power 72W mondulet? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kristian Poulsen Besvaret February 13, 2017 Rapporter Share Besvaret February 13, 2017 Du bør også trække en ledning til en magnetkontakt, så du kan se om porten er lukket. Monteres enten på porten, eller på slæden. Tilbagemelding fra styreboksen kan ikke bruges, da man normalt skal kunne frakoble porten i forbindelse med brand og lign. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Claus Skovgaard Besvaret February 13, 2017 Rapporter Share Besvaret February 13, 2017 2 timer siden, Hmlfc skrev: Her igennem relæet går + plussen på 24VDC. til klemme 1+2. Og udenom en minus direkte på klemme 3. Må man tage de 24 VDC plus fra IHC 24 Volt power 72W mondulet? Du skal udelukkende koble klemme 1 og 2 gennem relæet. Ikke noget med at koble IHC 24/0V til din garageportstyring. Diagrammet viser at styringen selv har en 24V udgang (fx til at trække en fotocelle). Prøv til en start at kortslutte klemme 1 og 2 manuelt for at sikre dig det åbner og lukker porten. Hmlfc 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Hmlfc Besvaret February 13, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 13, 2017 1 time siden, Claus Skovgaard skrev: Du skal udelukkende koble klemme 1 og 2 gennem relæet. Ikke noget med at koble IHC 24/0V til din garageportstyring. Diagrammet viser at styringen selv har en 24V udgang (fx til at trække en fotocelle). Prøv til en start at kortslutte klemme 1 og 2 manuelt for at sikre dig det åbner og lukker porten. Tak Claus. En kortslutning åbner & lukker porten... Mange tak... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Hmlfc
Hej.
Jeg har en garageport som jeg ønsker at åbne ved hjælp af et tryk eller kodetastetur.
Men jeg sørger hjælp til at ledningsføre ud styringen i garageporten rigtig.
Jeg har vedhæfte terminal oversigt og menu settings. Porten er en Comfort 220.2 fra Marantec. (Fuld manual http://www.thegaragedoorcentre.co.uk/download/Marantec Comfort.pdf )
Håber nogen kan og vil hjælpe.
På forhånd tak
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts