andersnygaard Skrevet February 11, 2017 Rapporter Share Skrevet February 11, 2017 Hej Håber på et klogt hoved :-) Jeg kan pludselig ikke logge ind via LK IHC Visual, men godt via LK IHC Administrater? Eller dvs. jeg kan via administrator nogle gange, og så melder den ellers også her login fejl?? Nogen gode forslag? Tak :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret February 11, 2017 Rapporter Share Besvaret February 11, 2017 prøv at genstarte controlleren.. tag strømmen fra og vent til lamperne i controlleren går ud, tæl til 10 og sæt til igen.. andersnygaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 11, 2017 Rapporter Share Besvaret February 11, 2017 Du har formentlig opgraderet dit Visual program på PC´n. Søg lidt på samme emne her i forummet. Det har været oppe mange gange før. (IHC Controller ikke fundet, men svarer på PING) andersnygaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret February 11, 2017 Rapporter Share Besvaret February 11, 2017 27 minutter siden, Lars Jacobsen skrev: Du har formentlig opgraderet dit Visual program på PC´n. Søg lidt på samme emne her i forummet. Det har været oppe mange gange før. (IHC Controller ikke fundet, men svarer på PING) Er det ikke muligt at "oppe" en tråd eller evt lave en FAQ på sådan et emne her? Pt synes jeg der kommer mange af disse indlæg hvor folk ikke kan få forbindelse til deres controller mere. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 andersnygaard Besvaret February 12, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 12, 2017 19 timer siden, Brian (Badazz) skrev: prøv at genstarte controlleren.. tag strømmen fra og vent til lamperne i controlleren går ud, tæl til 10 og sæt til igen.. Har prøvet dette nogle gange, men uden held. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 andersnygaard Besvaret February 12, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 12, 2017 19 timer siden, Lars Jacobsen skrev: Du har formentlig opgraderet dit Visual program på PC´n. Søg lidt på samme emne her i forummet. Det har været oppe mange gange før. (IHC Controller ikke fundet, men svarer på PING) OK, tak. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 andersnygaard Besvaret February 12, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 12, 2017 23 timer siden, andersnygaard skrev: Hej Håber på et klogt hoved :-) Jeg kan pludselig ikke logge ind via LK IHC Visual, men godt via LK IHC Administrater? Eller dvs. jeg kan via administrator nogle gange, og så melder den ellers også her login fejl?? Nogen gode forslag? Tak :-) Til info fandt jeg endelig en løsning på mit login problem.Jeg havde for noget tid siden opdateret til FW 2.7.220.Nu lagde jeg så i stedet FW 2.7.199 i controlleren og derefter igen 2.7.220. Dette løste hele problemet! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
andersnygaard
Hej
Håber på et klogt hoved :-)
Jeg kan pludselig ikke logge ind via LK IHC Visual, men godt via LK IHC Administrater?
Eller dvs. jeg kan via administrator nogle gange, og så melder den ellers også her login fejl??
Nogen gode forslag? Tak :-)
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts