teammarvede Skrevet February 7, 2017 Rapporter Share Skrevet February 7, 2017 Har et 24v output modul tilsluttet en niko 330-00700 dimmer. Har tilsluttet det til 1.0.2 på 24v output og tilsvarende på dæmperen. er dette korrekt?? Næste spørgsmål hvordan for jeg den til at virke i visual hvilke blokke osv ska jeg bruge?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henning Pedersen Besvaret February 7, 2017 Rapporter Share Besvaret February 7, 2017 Hej Teammarvede Velkommen til IHC user 56 minutter siden, teammarvede skrev: Har tilsluttet det til 1.0.2 på 24v output og tilsvarende på dæmperen. er dette korrekt?? Nej - se vedhæftede billede Du skal monterer 2 potentialfrie relæer på dine IHC udgange, ét på hver. kontaktsættene skal monteres som på billedet. Hvilke funktionsblokke du skal bruge, kommer an på dine ønsker. Prøv at kikke på de funktionsblokke der er i Visual under lysstyring, mon ikke der er en som kan bruges. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
teammarvede Besvaret February 8, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 8, 2017 Tak Henning Det vil jeg prøve:) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret February 8, 2017 Rapporter Share Besvaret February 8, 2017 18 timer siden, Henning Pedersen skrev: Hej Teammarvede Velkommen til IHC user Nej - se vedhæftede billede Du skal monterer 2 potentialfrie relæer på dine IHC udgange, ét på hver. kontaktsættene skal monteres som på billedet. Hvilke funktionsblokke du skal bruge, kommer an på dine ønsker. Prøv at kikke på de funktionsblokke der er i Visual under lysstyring, mon ikke der er en som kan bruges. Kender ikke de Niko lysdæmpere, men som jeg lige forstår manualen, skal der ikke sættes potentialefri relæer mellem output24 udgangene og lysdæmperen, for så virker den ikke. Der står at den skal styres med 8-24 V AC/DC eller 230V, så 2 udgange fra et output24 må være helt fint, og selvfølgelig 0V på fællesklemmen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henning Pedersen Besvaret February 8, 2017 Rapporter Share Besvaret February 8, 2017 hmm - det kan du godt have ret i, men det bliver projektet jo kun billiger af Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret February 8, 2017 Rapporter Share Besvaret February 8, 2017 18 minutter siden, Henning Pedersen skrev: hmm - det kan du godt have ret i, men det bliver projektet jo kun billiger af Ja, det er en ren win-win situation. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts