Kdn Skrevet February 7, 2017 Rapporter Share Skrevet February 7, 2017 Hej hvorfor kan jeg ikke vælge et "skævt" minut-tal som f.eks. tænd-tidspunkt = 07:23:00 Det bliver rettet til 07:00:00 hvor går det galt...? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Daniel Mathias Nielsen Besvaret February 7, 2017 Rapporter Share Besvaret February 7, 2017 Hej. Der er vidst nogle fejl i Visual med nogle FB. Hvis du først skriver time ind og klikker ok, derefter åbner igen og skriver minutter ind og klikker ok, så burde det virke. Lidt irriterende, men en måde at få det til at virke på - har lige haft samme udfordring med hhv. varmeblok og udv lys. Vh Daniel. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret February 7, 2017 Rapporter Share Besvaret February 7, 2017 Er det 5.1.01, for den kan jeg godt indstille "skæve" tider i? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kdn Besvaret February 7, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 7, 2017 Hej jeg har kun problemet når jeg skal rette i eksisterende tider. det er en gl. Ver. 1.32 . Med Fb 5.1a Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kdn Besvaret February 7, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 7, 2017 Kan man ikke sætte automatisk tænding på når man bruger en Fb 2.2.5 400 uni dimmer ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret February 7, 2017 Rapporter Share Besvaret February 7, 2017 1 time siden, Kdn skrev: Hej jeg har kun problemet når jeg skal rette i eksisterende tider. det er en gl. Ver. 1.32 . Med Fb 5.1a Den kan man også sætte "skæve" tider på. Dobbeltklik på tiden --> klik på enten timetal, minuttal eller sekundtal og skriv ny værdi. Flyt curseren mellem timer, minutter, sekunder med piletasterne. Når du har skrevet tidspunktet du ønsker, trykker du enter. Så virker det hver gang. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret February 7, 2017 Rapporter Share Besvaret February 7, 2017 1 time siden, Kdn skrev: Kan man ikke sætte automatisk tænding på når man bruger en Fb 2.2.5 400 uni dimmer ? Jo, det kan man godt, men for at det skal virke, skal din dimmer være monteret med minimum den ene memory. Så kan du tænde den ved at sende en puls til indgangen i 2.2.5 for den valgte memory-klemme. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kdn Besvaret February 10, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 10, 2017 Takker for svarene Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Kdn
Hej
hvorfor kan jeg ikke vælge et "skævt" minut-tal som f.eks.
tænd-tidspunkt = 07:23:00 Det bliver rettet til 07:00:00
hvor går det galt...?
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts