Martin G. Skrevet February 5, 2017 Rapporter Share Skrevet February 5, 2017 Hej :-) Jeg ville høre om det er muligt at lave, sådan en dimmer lysdæmper kan tænde og sluk lige som en almindelig tænd og sluk udgang? Jeg har nemlig ikke nogen led pære som er i stand til at dæmpe lige nu. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 6, 2017 Rapporter Share Besvaret February 6, 2017 Ja du kan bare lade være med at benytte en "reguler" scenarie, men en alm. On/Off. Det kan også være du kan lave noget med 100% og 0% så det er bare at komme igang med at teste hvad der virker hos dig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin G. Besvaret February 7, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 7, 2017 Hej Lars kunne du komme med et eksempel hvordan man laver sådan en blok? Hilsen Martin : -) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin G. Besvaret February 9, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 9, 2017 Jeg sætter lige et billded op af min dimmer? ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 10, 2017 Rapporter Share Besvaret February 10, 2017 Nå det er sådan en gammel sven. Den kan ikke umiddelbart tænde på max. men vil tænde på sidste niveau. Men hvis forsyningen til den kobles til en IHC udgang som bliver afbrudt ved sluk vil den tænde på max. niveau næste gang. Prøv at tilføje en dimmer FB, marker den røde tekst, tryk på F1 og læs hjælpen/vejledningen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Martin G.
Hej :-)
Jeg ville høre om det er muligt at lave, sådan en dimmer lysdæmper kan tænde og sluk lige som en almindelig tænd og sluk udgang?
Jeg har nemlig ikke nogen led pære som er i stand til at dæmpe lige nu.
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts