Christian Becker Skrevet February 4, 2017 Rapporter Share Skrevet February 4, 2017 Hej Jeg har brug for en funktionsblok, der kan se forskel på 1 og 2 pulser fra samme input og så derefter sætte hver sin udgang for henholdsvis 1 og 2 pulser. Håber der er et kvikt hoved der kan hjælpe :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
1 Henning Pedersen Besvaret February 4, 2017 Rapporter Share Besvaret February 4, 2017 Prøv med denne. Den kan arbejde med op til 3 pulser som giver en puls på hhv. udgang 1 til 3. Taster du flere end 3 gange inden for tiden, sender udgang 3 også en puls. Nu ved jeg ikke hvor hurtig du er på trykkene, men du kan selv indstille max. tiden Christian.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Christian Becker Besvaret February 5, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 5, 2017 Hej Henning Det var lige præcis hvad jeg søgte :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Christian Becker
Hej
Jeg har brug for en funktionsblok, der kan se forskel på 1 og 2 pulser fra samme input og så derefter sætte hver sin udgang for henholdsvis 1 og 2 pulser.
Håber der er et kvikt hoved der kan hjælpe :-)
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts