npldk Skrevet February 2, 2017 Rapporter Share Skrevet February 2, 2017 Hermed et billede af min IHC installation Der mangler et 24v outputmodul i det tomme hul Det er på vej Eneste jeg mangler for at tavlen er perfekt er et backup modul 820B1296 Hvis nogen tilfældigvis har et brugt til at ligge hører jeg gerne Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret February 2, 2017 Rapporter Share Besvaret February 2, 2017 Kører du ren wireless? Jeg synes ikke jeg kan se nogle dæmpere. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas Besvaret February 2, 2017 Rapporter Share Besvaret February 2, 2017 Blot til info. Dine output moduler må ikke forsikres med 13A da relækontakterne ikke kan tåle kortslutningsstrømme over 10A. Din tavle mangler max mærkning.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
npldk Besvaret February 2, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 2, 2017 4 timer siden, Kandersen skrev: Kører du ren wireless? Jeg synes ikke jeg kan se nogle dæmpere. Hej Der er wireless i 90% lampeudtag og resten kører på relæ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
npldk Besvaret February 3, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 3, 2017 4 timer siden, Thomas skrev: Blot til info. Dine output moduler må ikke forsikres med 13A da relækontakterne ikke kan tåle kortslutningsstrømme over 10A. Din tavle mangler max mærkning.... Hej Det er da fuldstændig korrekt De skal vel udskiftes med 10A hvis det skal være perfekt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Carsten L. Besvaret February 3, 2017 Rapporter Share Besvaret February 3, 2017 Kunne du lokkes til at ligge et billede op uden låg? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
npldk Besvaret February 3, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 3, 2017 1 time siden, Carsten L. skrev: Kunne du lokkes til at ligge et billede op uden låg? Uha det ser pænere ud med låg på Men ja kan godt uploade et billede uden låg ved lejlighed Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret February 3, 2017 Rapporter Share Besvaret February 3, 2017 10 timer siden, npldk skrev: Hej Det er da fuldstændig korrekt De skal vel udskiftes med 10A hvis det skal være perfekt Jeg har nogle 10A automatsikringer liggende fra LK i samme design magen til dem du har hvis det er 6 stk i alt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
npldk Besvaret February 3, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 3, 2017 11 timer siden, Bjarne Sørensen skrev: Jeg har nogle 10A automatsikringer liggende fra LK i samme design magen til dem du har hvis det er 6 stk i alt. Hej Bjarne Fremragende Hvor er vi prismæssigt ? MVH NPL Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret February 3, 2017 Rapporter Share Besvaret February 3, 2017 1 time siden, npldk skrev: Hej Bjarne Fremragende Hvor er vi prismæssigt ? MVH NPL Hvad siger du til 300 kr samlet så deler vi porto? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gilbert Besvaret February 8, 2017 Rapporter Share Besvaret February 8, 2017 mangler du stadig et backup modul ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
npldk Besvaret February 9, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 9, 2017 Yes Har 12V batteri fra en UPS Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts