Nicklas Rifseim Skrevet January 28, 2017 Rapporter Share Skrevet January 28, 2017 Hej har købt en lydgiver som jeg vil sætte i væggen under eksisterende trykkontakter. Der er 3 sorte ledninger. 0 - 24 volt. Når jec sætter ledninger på, så hyler den konstant. Jeg kan ikke finde output i ihc . Hvad skal jeg være opmærksom på ??? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Nicklas Rifseim Besvaret January 28, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 28, 2017 Det er kun eksternt lydgiver der sidder på output 24 v modul. Men hvorfor er det konstant strøm på de tre ledninger i væggen ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret January 28, 2017 Rapporter Share Besvaret January 28, 2017 10 minutes ago, Nicklas Rifseim said: Hej har købt en lydgiver som jeg vil sætte i væggen under eksisterende trykkontakter. Der er 3 sorte ledninger. 0 - 24 volt. Når jec sætter ledninger på, så hyler den konstant. Jeg kan ikke finde output i ihc . Hvad skal jeg være opmærksom på ??? Lydgiveren har 2 funktioner en høj og en lav tone Hver tone skal have +24v når den skal være aktiv og altid stel. Du skal derfor forbinde den til 2 x 24v output i tavlen (hvis du da ønsker begge toner) Alternativt kan du forbinde den til 1x 24v output og en tilsvarende stel. Din +24v du finder idag i dit stik kan meget vel bare være en fast 24v, som ikke er tilkoblet en udgang på et output modul. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 28, 2017 Rapporter Share Besvaret January 28, 2017 2 muligheder 1:enten er de kablet til en fast 24 V i tavlen, eller 2: de er kablet til et 24V outputmodul der pt er ON. Begge muligheder kræver du identificerer kablerne ved tavlen for at se hvorfor. Du kan håbe på den sidste, men det er der nok ikke stor sandsynlighed for. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Nicklas Rifseim Besvaret January 28, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 28, 2017 4 timer siden, Lars Jacobsen skrev: 2 muligheder 1:enten er de kablet til en fast 24 V i tavlen, eller 2: de er kablet til et 24V outputmodul der pt er ON. Begge muligheder kræver du identificerer kablerne ved tavlen for at se hvorfor. Du kan håbe på den sidste, men det er der nok ikke stor sandsynlighed for. De er ikke sat til output modul . Der sidder kun eksternt lydgiver Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret January 28, 2017 Rapporter Share Besvaret January 28, 2017 Det ændrer ikke på at du skal finde de tre kabler i tavlen. Dine interne lydgivere skal trådes i et output modul. Det er egentligt bare en sirene der hyler når den for strøm. Derfor skal den på et output modul og det skal kodes efterfølgende. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Nicklas Rifseim
Hej
har købt en lydgiver som jeg vil sætte i væggen under eksisterende trykkontakter. Der er 3 sorte ledninger. 0 - 24 volt. Når jec sætter ledninger på, så hyler den konstant. Jeg kan ikke finde output i ihc .
Hvad skal jeg være opmærksom på ???
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts