Brian Tofft Skrevet October 29, 2008 Rapporter Share Skrevet October 29, 2008 Hej med jer,Hvilken ledning skal jeg bruge til at forbinde mit skumringsrelæ og sensor til IHC input i tavlen?(Ved godt det er et begynderspørgsmål, men jeg ved ikke noget om ledninger )/Brian Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret October 29, 2008 Rapporter Share Besvaret October 29, 2008 Hvis det er 24V, så skal du benytte IHC LINK-10 til at forbinde med. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Brian Tofft Besvaret October 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 29, 2008 Tak!Nu er der jo ikke så mange forbindelser til pir og skuring, kan man ikke bruge: PT-HF 3x2x0,6 kabel (set hos BilligIHC)/Brian Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret October 29, 2008 Rapporter Share Besvaret October 29, 2008 Jo, det kan man godt, men der er lige den detalje at LK ikke yder nogen garanti hvis man ikke benytter IHC LINK-10 kablerne Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts