Ulle Skrevet January 25, 2017 Rapporter Share Skrevet January 25, 2017 Jeg har flere wireless loft lampeudtag dimmere af den nye hw version type. En enkelt af dem tager ikke imod Off tiden, altså hvis jeg skal have den til at tage lidt længere tid om at slukke, rampe OFF tiden. Ændre det i Service View. Er der nogen der kender til det, evt en løsning? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 25, 2017 Rapporter Share Besvaret January 25, 2017 Er det i Visual den ikke husker værdierne, eller er det den oplevede sluttid hvis der nu er LED lyskilder monteret ? Hvis det er fordi du vil dæmpe over længere tid mener jeg der var lavet en FB der regulerede meget langsomt ned med f.eks. 1% pr. Minut. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ulle Besvaret January 25, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 25, 2017 Hej Som du kan se her er værdier sat ens, men den ene slukker hurtigt ned, mens den anden bruger værdier som er sat: Soft sluk tid (ms) = 800 Hvis jeg ændre værdier på andre dæmpere, så kan man se effekten, men på en enkelt dæmper slår det ikke i gennem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ulle Besvaret January 25, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 25, 2017 Så er det løst. Det er rampe tiden i % på det link der er trukket over på 'Scenarie/regulering' der skal stilles. det er nu gjort, og den dæmper ved sluk langsomt. Ulrich Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Ulle
Jeg har flere wireless loft lampeudtag dimmere af den nye hw version type.
En enkelt af dem tager ikke imod Off tiden, altså hvis jeg skal have den til at tage lidt længere tid om at slukke, rampe OFF tiden.
Ændre det i Service View.
Er der nogen der kender til det, evt en løsning?
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts