CHN Skrevet January 24, 2017 Rapporter Share Skrevet January 24, 2017 Hej Jeg har 2 stk. IHC Røgsensor optisk/termisk i min installation, problemet er at jeg ikke ved om de fungere? Har I nogle råd til hvordan man får testet dem, uden at have programmeringsenheden (med mindre jeg kan leje denne hos nogen?). Jeg har overvejet sådan en testspary, men jeg tror ikke det virker på en optisk/termisk? De begge er monteret iht. monteringsvejledningen, til hver sin indgang. De er programmeret med 6.3.04.#2c - 6.3.04.#1c. Håber nogen kan hjælpe mig. Mvh. Christian Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Nissen Besvaret January 24, 2017 Rapporter Share Besvaret January 24, 2017 Giv dem noget røg. Jeg tager et stearinlys og holder det op under sensor, puster forsigtig på flammen så den blafrer og afgiver røg, så aktiverer sensoren hurtigt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Terne Besvaret January 24, 2017 Rapporter Share Besvaret January 24, 2017 Køb noget testspray. Det virker fint og effektivt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Terne Besvaret January 24, 2017 Rapporter Share Besvaret January 24, 2017 Køb noget testspray. Det virker fint og effektivt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jan Eckhardt Besvaret January 27, 2017 Rapporter Share Besvaret January 27, 2017 Rul en post-it sammen til en "cigar" og sæt ild til den mens du sætter den op under din røg sensor. Dioden på sensoren lyser rødt når den er aktiveret, husk at programmere et tryk således du kan deaktivere alarmen .... :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
CHN
Hej
Jeg har 2 stk. IHC Røgsensor optisk/termisk i min installation, problemet er at jeg ikke ved om de fungere?
Har I nogle råd til hvordan man får testet dem, uden at have programmeringsenheden (med mindre jeg kan leje denne hos nogen?).
Jeg har overvejet sådan en testspary, men jeg tror ikke det virker på en optisk/termisk?
De begge er monteret iht. monteringsvejledningen, til hver sin indgang. De er programmeret med 6.3.04.#2c - 6.3.04.#1c.
Håber nogen kan hjælpe mig.
Mvh. Christian
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts