Lasse Funder Skrevet January 22, 2017 Rapporter Share Skrevet January 22, 2017 Hej Jeg har monteret nogle tryk med diode og fået dem til at blinke når lyse på badeværelset et tændt, men jeg kan ikke få dioden til at lyse konstant når lyset er slukket. Er der nogle der har en god ide. Hilsen Lasse Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret January 23, 2017 Rapporter Share Besvaret January 23, 2017 Hej Lasse Velkommen til IHC user Prøv at sende signalet fra den funktionsblok der tænder lyset ind i 1.1.04, som indstilles til invertering. Udgangene fra både 1.1.04 og dit blink bør sendes til et OR led, f.eks. 4.1.02, Udgange fra OR blokken sendes til din diode. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Claus Skovgaard Besvaret January 23, 2017 Rapporter Share Besvaret January 23, 2017 Alternativt blot en blink funktion med en invertering bagefter til dioden, som vedhæftede. blink-konstant.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lasse Funder Besvaret January 23, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 23, 2017 Mange tak Jeg kunne kun få Hennings metode til at virke, men den virker- Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Lasse Funder
Hej
Jeg har monteret nogle tryk med diode og fået dem til at blinke når lyse på badeværelset et tændt, men jeg kan ikke få dioden til at lyse konstant når lyset er slukket.
Er der nogle der har en god ide.
Hilsen Lasse
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts