Kent Fonager Skrevet October 28, 2008 Rapporter Share Skrevet October 28, 2008 HejDer ahr været skrevet lidt om det tidligere, men jeg kan ikke starte ServiceView på min Vista maskine ? Fejlmeddelsen ligner at den forsøger at conencte via USB ?Måske jeg bare har sat noget forkert op ? For jeg connected til admin og visual via LAN og det virker fint ?Andre der har lignende erfaringer ?Mvh,Kent Fonager Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret October 29, 2008 Rapporter Share Besvaret October 29, 2008 Det problem har jeg selv i XP.Hvis jeg starter Service View op via linket som den lavede under installationen, så prøver den at hente nogle filer fra USB, men det virker jo ikke når jeg bruger LAN.Men hvis man går ind på controllerens IP, og trykker der, så henter den oplysningerne via LAN i stedet for, og så virker det fint Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kent Fonager Besvaret October 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 29, 2008 Hej JacobJeg har nu prøvet din metode og nu forbinder den ihvertfald korrekt. Den starter også serviceview op og står og læser projektet. Men så lukker den ned og kommer ikke med nogen fejlmeddelelse.Kan det evt. hænge sammen med at min Visual påstår at min firmware ikke er tilstrækkelig ? (har postet et andet indlæg om dette her i forum). Måske der er noget kompabilitets halløj, som gør at den går ned ?Mvh,Kent Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts