Pikkemand Skrevet January 15, 2017 Rapporter Share Skrevet January 15, 2017 Annuleret salg. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret January 15, 2017 Rapporter Share Besvaret January 15, 2017 3 minutter siden, RonniBorregaard skrev: 2 Stk IHC Wireless Lampeudtag med Dæmp i Hvid. Pris pr stk DKK 400,- og ved køb af begge to er Prisen DKK 360,- pr stk. Se dem evt. på dette link. http://www.vvs-eksperten.dk/el-artikler/ihc-wireless/wireless-lampeudtag-munidmp/ihc-wireless-lampeudtoe80-250w Er det HW 1 eller HW 2? Hvis det er HW 2, så napper jeg begge til 360,- pr stk. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pikkemand Besvaret January 15, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 15, 2017 Hej Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret January 15, 2017 Rapporter Share Besvaret January 15, 2017 Jeg tager 2 stk 2 tryk wireless. Hopper Andersen fra de ø80 hvus det er ver 2 tager jeg også dem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret January 15, 2017 Rapporter Share Besvaret January 15, 2017 Lige nu, RonniBorregaard skrev: Hej Kim. Det er jeg faktisk ikke helt sikker på. Men de har en varer nummer der hedder 1020007464. Måske det kan hjælpe dig.??? MVH Ronnie. Det står under dækslet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Pikkemand Besvaret January 15, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 15, 2017 h Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret January 15, 2017 Rapporter Share Besvaret January 15, 2017 Hej Ronnie. Tror ikke du slipper for sp? ved at flytte det til dba. Tværtimod får du nok endnu flere. Årsagen skyldes at lige præcis omkring lampeudtagene, der er det vigtigt at vide om det er hw 1 eller hw 2 (ver 1 eller ver 2) da der er en markant forskel. Som Bjarne siger kan du kun se det ved at fjerne dækslet, så står elnummeret på fronten. Hvis det står på bagsiden, så er det hw 1/ver 1.. Og så hopper jeg fra. Men er det hw 2, dvs elnummeret står på fronten, når du har fjernet dækslet, så er jeg på med mit tilbud. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret January 15, 2017 Rapporter Share Besvaret January 15, 2017 Hva nu? Hvorfor er salget annulleret? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
PaianDK Besvaret January 18, 2017 Rapporter Share Besvaret January 18, 2017 Hvad er forskellen på hw 1 og hw2.? hilsen Lars Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henning Pedersen Besvaret January 18, 2017 Rapporter Share Besvaret January 18, 2017 HW2 arbejder fint med mange LED pærer - det gør HW1 ikke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret January 18, 2017 Rapporter Share Besvaret January 18, 2017 Fordi HW 2.xx virker ved en lavere minimumsbelastning og har nul tilsluttet så den ikke skal leve af lækstrømmen fra en lyskilde. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts