thomas jepsen lundh Skrevet January 14, 2017 Rapporter Share Skrevet January 14, 2017 Hej Jeg kan ikke komme online på min Controller vie Ethernet, hvad skal der til? (Se vedhæftet t sceen dump) Screen dump.pdf Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BrianPedersen Besvaret January 14, 2017 Rapporter Share Besvaret January 14, 2017 Prøv at kikke nederst menupunkt når du er logget på controlleren via browseren, mener den hedder advanceret, det kan du sætte op hvad den må kunne henholdsvist på USB, LAN, og fra internettet, hvis det ikke hjælper, så prøv at genstarte controlleren, (pil 24v+ af og vent 30 sek og sæt til igen) Hvilken version af visual bruger du? der er to versioner nu, den nyeste kan kun med HW v. 6.2 og nyeste firmware, og du har kun den næst nyeste firmware, så hvis du bruger visual 2.8.6 kan det evt. være derfor.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
thomas jepsen lundh
Hej
Jeg kan ikke komme online på min Controller vie Ethernet, hvad skal der til? (Se vedhæftet t sceen dump)
Screen dump.pdf
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts