Kristiant Skrevet January 11, 2017 Rapporter Share Skrevet January 11, 2017 Hej Jeg er ved at lave IHC derhjemme. I denne forbindelse er jeg kommet lidt i problemer med en lysdæmperløsning, da det er ved at være længe siden jeg har rodet med IHC. Jeg vil gerne have at højre tryk starter/dæmper op og venstre tryk slukker/dæmper ned. lysdæmperenheden er jeg blevet anbefalet at købe en ELTAKO 100W LED 8-230V EUD12D-UC (da IHC's ikke var god til LED) Har prøvet rigtig mange ting og kan ikke knække koden:( håber der er nogle der har lys til at hjælpe? Gerne med hvordan i ville fortråde og programmerer. MVH. Kristian Thy Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret January 11, 2017 Rapporter Share Besvaret January 11, 2017 Det var ikke det bedste råd. Du vil få langt større glæde af et Wireless Ø80 lampeudtag, så hvis du har mulighed for at returnerer lysdæmperen vil det være en meget bedre løsning. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Kristiant
Hej
Jeg er ved at lave IHC derhjemme.
I denne forbindelse er jeg kommet lidt i problemer med en lysdæmperløsning, da det er ved at være længe siden jeg har rodet med IHC.
Jeg vil gerne have at højre tryk starter/dæmper op og venstre tryk slukker/dæmper ned.
lysdæmperenheden er jeg blevet anbefalet at købe en ELTAKO 100W LED 8-230V EUD12D-UC (da IHC's ikke var god til LED)
Har prøvet rigtig mange ting og kan ikke knække koden:(
håber der er nogle der har lys til at hjælpe? Gerne med hvordan i ville fortråde og programmerer.
MVH. Kristian Thy
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts