Leon Skrevet January 9, 2017 Rapporter Share Skrevet January 9, 2017 Hej Har opsat en sådan: leuze prk5/4p-m8 Den giver +24v på output lidningen. Den har jeg sø ført over til et potentialefrit relæ, således at dette relæ slutter forbindelse når fotocellen kan se refleksen. Rælet er så på den potentialefri side ført mellem 0v og en indgang på IHC-input 24/3. Kan man gøre det smarere end dette ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret January 9, 2017 Rapporter Share Besvaret January 9, 2017 16 minutter siden, Leon skrev: Hej Har opsat en sådan: leuze prk5/4p-m8 Den giver +24v på output lidningen. Den har jeg sø ført over til et potentialefrit relæ, således at dette relæ slutter forbindelse når fotocellen kan se refleksen. Rælet er så på den potentialefri side ført mellem 0v og en indgang på IHC-input 24/3. Kan man gøre det smarere end dette ? Nej, det er nok det smarteste du kan gøre, da din fotocelle nok går høj / giver +24V på udgangen ved aktivering. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Leon Besvaret January 9, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 9, 2017 Takker for svaret! - Det giver ro i maven Go dag. Bamse82 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret January 10, 2017 Rapporter Share Besvaret January 10, 2017 7 timer siden, Leon skrev: Takker for svaret! - Det giver ro i maven Go dag. Selv tak, og lige over :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Leon
Hej
Har opsat en sådan: leuze prk5/4p-m8
Den giver +24v på output lidningen.
Den har jeg sø ført over til et potentialefrit relæ, således at dette relæ slutter forbindelse når fotocellen kan se refleksen.
Rælet er så på den potentialefri side ført mellem 0v og en indgang på IHC-input 24/3.
Kan man gøre det smarere end dette ?
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts