Thomasbl Skrevet October 28, 2008 Rapporter Share Skrevet October 28, 2008 så skal jeg have lidt hilfe.den wireless dimmer skal kunne rampe NED over tid.altså modsat det den gør som standard. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret October 29, 2008 Rapporter Share Besvaret October 29, 2008 Det er da ikke noget problem :)Du sætter den til at tænde på et eller andet antal procent, så fremkalder du et scenarie som er på 0%, med en rampetid på det du ønsker.Sådan har jeg selv laver det der hjemme Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret October 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 29, 2008 ha ha ha, ja hvorfor tænkte jeg ikke på det..det er jo så nemt og åbenlyst.mange tak jakob Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Thomasbl
så skal jeg have lidt hilfe.den wireless dimmer skal kunne rampe NED over tid.altså modsat det den gør som standard.
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts