Alveen Skrevet January 8, 2017 Rapporter Share Skrevet January 8, 2017 Jeg kan ikke få adgang til min controller hverken via USB eller LAN. Jeg har som bonus fået nogle udgange der tænder og slukker meget mystisk. Jeg har blandet en udgang kodet med fast on, som nu tænder og slukker. Spørgsmål: Er min controller død, er det nisser eller spøgelser? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
1 Henning Pedersen Besvaret January 9, 2017 Rapporter Share Besvaret January 9, 2017 Hvis du har opgraderet til seneste FW, så SKAL den rigtige Visual version anvendes - hvis det var Visual du ikke kunne få forbindelse med. Alveen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret January 8, 2017 Rapporter Share Besvaret January 8, 2017 Det kan også bare være din strømforsyning eller en dårlig forbindelse. Andre har rapporteret om tilsvarende problemer hvis de havde koblet mere på deres installation end strømforsyningen kan klare. Det er ikke altid man opdager det før noget tid efter. som f.eks. hvis man kobler 10 24V telestater på sin installation. Det er mellem 10 og 20W ekstra effekt, men det ser man først når det bliver vinter og de alle åbner samtidig. Stømforsyninger kan også begynde at sende støj hvis deres støjfilter går i stykker, eller de kan ændre spænding hvis spænding regulatoren går. Det ofte under 10V, men det er nok til at drille meget elektronik. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Alveen Besvaret January 8, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 8, 2017 Umiddelbart er der ikke for meget på strømforsyningen. Den styrer ikke gulvvarme - så der er ingen telestater. Jeg har fået opdateret firmwaren via USB men kan ikke få adgang til visual. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Alveen Besvaret January 8, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 8, 2017 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret January 8, 2017 Rapporter Share Besvaret January 8, 2017 16 minutter siden, Alveen skrev: Umiddelbart er der ikke for meget på strømforsyningen. Den styrer ikke gulvvarme - så der er ingen telestater. Jeg har fået opdateret firmwaren via USB men kan ikke få adgang til visual. Ahh det er vel det typisk problem med Java tls og certificater så? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Alveen Besvaret January 8, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 8, 2017 Jeg har fået opdateret firmwaren men kan ikke komme længere ind i controlleren... java er opdateret. tror der er styr på tls men ved ikke hvilke certifikater du tænker på. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret January 9, 2017 Rapporter Share Besvaret January 9, 2017 Mht certificater, så er det nemmere hvis du skriver, hvilken fejlmeddelser du får. Mht Visual har Lars vist fundet ud af for kort tid siden, at det også kan være et problem med selve Visual, specielt hvis du her to forskellige versioner installeret på samme computer, (eller noget i den stil). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Alveen Besvaret January 9, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 9, 2017 Tak for hjælpen. En opdatering af Visual og der er forbindelse. Så ingen grund til at tænke mere over hvorfor lamperne blinkede for nu virker det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Alveen
Jeg kan ikke få adgang til min controller hverken via USB eller LAN.
Jeg har som bonus fået nogle udgange der tænder og slukker meget mystisk.
Jeg har blandet en udgang kodet med fast on, som nu tænder og slukker.
Spørgsmål: Er min controller død, er det nisser eller spøgelser?
Link til kommentar
Del på andre sites
8 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts