Kim carlsen Skrevet January 4, 2017 Rapporter Share Skrevet January 4, 2017 Hej Jeg har en pumpe der trigger en indgang, når den aktiveres. Desuden sender den en mail hvis den har været aktiv for længe (vandalarm). Jeg kunne godt tænke mig at logge antallet af gange pumpen kører, per døgn. Gerne med en historik over eks de sidste 7 døgn. Er det muligt, eller skal jeg ud i noget Captain eller andet 3.parts? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret January 4, 2017 Rapporter Share Besvaret January 4, 2017 Du kan også være heldig, at en´ eller anden har 20 minutter i overskud Prøv med denne Kim Clausen.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kim carlsen Besvaret January 4, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 4, 2017 Sørme så. Der var jeg heldig Det er lagt ind nu, så ser vi om det virker... Det så egentlig simpelt nok ud, nu det var lavet. Min store udfordring var hvordan jeg skulle starte med at lave de hændelser, da jeg ikke kunne indsætte dem, men man skal jo bare lave træk og slip. IHC programmering er dælme lagt fra "rigtig" programmering. Mange tak for hurtig hjælp. Nu bliver næste skridt at trække værdierne ud så jeg kan lave en graf, der afspejler grundvandstilgangen i løbet af året... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Kim carlsen
Hej
Jeg har en pumpe der trigger en indgang, når den aktiveres. Desuden sender den en mail hvis den har været aktiv for længe (vandalarm).
Jeg kunne godt tænke mig at logge antallet af gange pumpen kører, per døgn. Gerne med en historik over eks de sidste 7 døgn.
Er det muligt, eller skal jeg ud i noget Captain eller andet 3.parts?
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts