Mikkel Skovgaard Besvaret October 18, 2017 Rapporter Share Besvaret October 18, 2017 Ja det kan køre på RPI3. og ja de har hvis fjernet SSL kravet :/ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret October 23, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 23, 2017 På 16/10/2017 at 16:04 , Mikkel Skovgaard skrev: Jeg har denne uges aftner sat af til at færdigøre det nyeste - det bliver med og uden https support - jeg håber at kunne lave noget smart self sign af certifikater når jeg kommer så lang - det ville betyde at vi kan komme ud over en masse problemer med sikkerhed. Hvordan gik aftenerne så i sidste uge? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret October 23, 2017 Rapporter Share Besvaret October 23, 2017 10 timer siden, Kandersen skrev: Hvordan gik aftenerne så i sidste uge? Jeg skulle aldrig have købt den 3D printer nu går der også tid med det. Men jeg er kommet så langt jeg nu lige vil gøre noget kryptering færdig. Det kommer ikke med ud i release men det skal laves. Per Aspelini 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 28, 2018 Rapporter Share Besvaret January 28, 2018 Det nye image er oppe og virker med alle rpi Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret January 28, 2018 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 28, 2018 Jeg får testet det en af dagene. Skal lige hitte ud af det med backup og restore. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts