Martin G. Skrevet January 1, 2017 Rapporter Share Skrevet January 1, 2017 Hej Kunne i hjælpe med at lave sådan en blok, så når man Trykker 3 gange på samme tangent. (3 stk. scenarier / funktioner) Tryk 1 - Scenarie 1 - T1 + T2- (tænd alt) Tryk 2 - Scenarie 2 - T2 - Tal 10 + Hoveddør(Skuk for T1) Tryk 3 - Scenarie 3 - Sluk for T2 Håber i kan hjælpe : -) Hilsen Martin Ps. Godt nytår Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 2, 2017 Rapporter Share Besvaret January 2, 2017 Vi, du både have scenarie udgange og almindelige output (T1, T2) og hvad er Tal10 ? Og er det korrekt forstået at du vil have det til at virke således Første tryk: aktivere scenarie 1, samt T1 ON + T2 ON Andet tryk: aktiver scenarie 2, behold T2 ON, Tal 10 ???, samt sæt T1 OFF treidje tryk: aktiver scenarie 3, sæt T2 OFF 4 tryk ?: sluk scenarie 3, alt alt OFF så der kan startes forfra, eller skal der allerede her startes med aktiver scenarie 1 igen ? Lasse Fugmann Kristensen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin G. Besvaret January 2, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 2, 2017 Hej Lars Scenarie / output / funktion? Hmm tænker på hvad er mon mest simple funktion af en almindelige output og nogen scenarier? at programmere med Tal 10 det er bare en lampe over hus nr. : -) Ja 1 tryk T1 ON + T2 ON 2 tryk Behold T2 ON – T1 OFF 3 Tryk alt OFF / sæt T2 OFF ((forfra igen)) Når man så trykker igen som et (4 tryk så går den bare for fra igen ) Jeg har forsøgt med Flag, Enum syndes bare den køre ” Programmer” igennem ? Hilsen Martin Ps. Er der mon ikke muligehed for at få en E-mail når der kommer et svar her fra : -) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 2, 2017 Rapporter Share Besvaret January 2, 2017 Skal prøve at lave et program eksempel der opfylder dit behov. jeg vil nok lave det med en intern tæller der tæller på tryk og så switche udgangene alt efter tællerværdier. og jo du kan få mail, rediger dine kontoindstillinger i øverste højre hjørne, indstillinger for meddeler. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 2, 2017 Rapporter Share Besvaret January 2, 2017 Martin G.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin G. Besvaret January 3, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 3, 2017 Hej Lars Det lyder spændende, glæder mig til at se. Har været inde og ratte på indstillingerne nu håber det hjælper Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin G. Besvaret February 2, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 2, 2017 Hej Lars Det lyder spændende, glæder mig til at se. Har været inde og ratte på indstillingerne nu håber det hjælper --------------- Hej Lars igen Jeg fandt en løsning på det : -) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Martin G.
Hej
Kunne i hjælpe med at lave sådan en blok, så når man Trykker 3 gange på samme tangent. (3 stk. scenarier / funktioner)
Tryk 1 - Scenarie 1 - T1 + T2- (tænd alt)
Tryk 2 - Scenarie 2 - T2 - Tal 10 + Hoveddør(Skuk for T1)
Tryk 3 - Scenarie 3 - Sluk for T2
Håber i kan hjælpe : -)
Hilsen Martin
Ps. Godt nytår
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts