McenterFreak Skrevet January 1, 2017 Rapporter Share Skrevet January 1, 2017 Jeg tror det var Torben Sørensen der var så venlig at strikke denne FB sammen til mig. Har fungeret upåklageligt siden 2011; men der er en lille bug i den. For at aktivere lys og ventilator kræver det et dobbelt tryk for at aktivere. Nogen der kan hjælpe? Lys og ventilator.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret January 1, 2017 Rapporter Share Besvaret January 1, 2017 Det må være hvis du først har tændt lyset på kip lys, at det kræver dobbelt tryk på kip lys + ventilator, for at starte ventilatoren. Så slukker den nemlig lyset første gang, og tænder lys+vent. 2. gang. Prøv med vedhæftede i stedet. Der tænder den så vent. når der trykkes på kip lys + ventilator, hvis lyset først er tændt på kip, og slukker så 2. gang i stedet for. Lys og ventilator_rettet.vis Lasse Fugmann Kristensen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret January 1, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 1, 2017 Tak for hurtig svar Torben. Jeg vil prøve det af i morgen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
McenterFreak
Jeg tror det var Torben Sørensen der var så venlig at strikke denne FB sammen til mig. Har fungeret upåklageligt siden 2011; men der er en lille bug i den. For at aktivere lys og ventilator kræver det et dobbelt tryk for at aktivere.
Nogen der kan hjælpe?
Lys og ventilator.vis
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts