Henning Pedersen Skrevet December 30, 2016 Rapporter Share Skrevet December 30, 2016 Jeg har et lille projekt herhjemme som ikke kræve det store. Så med fare for, at jeg kaster mig ud i en gang bøvl med RS232 osv, vil jeg gerne købe en gammel HW 6.1 kontroller. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret January 4, 2017 Rapporter Share Besvaret January 4, 2017 Jeg tror du har blandet det lidt sammen. HW 6.1 er versionen på de nuværende contollere, hvor senest HW version er 6.2. Når du skriver RS232, så tror jeg du mener den helt gamle controller (se vedhæftede). Hvis det er den du mener, så tror jeg at jeg har en liggende på mit fjernlager. Hvor meget vil du give for den? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henning Pedersen Besvaret January 4, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 4, 2017 UPS - Ja det er den gamle jeg søger. Send mig en PM med prisforslag, jeg betaler selvfølgelig for transporten. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts