bozidar Skrevet December 29, 2016 Rapporter Share Skrevet December 29, 2016 Hej alle Jeg havde et defekt lampeudtag som jeg har udskitet. Under udskiftningen har jeg åbenbart slettet programeringen. Har forsøgt at programere igen,men den virker ikke . Har oploadet et screendump. Er der nogle der kan se fejl i denne? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jason_Hill Besvaret December 29, 2016 Rapporter Share Besvaret December 29, 2016 Snakker vi et wireless lampeudtag? umiddelbart ser programmet ok ud. Hvordan ser det ud når du simulere? Kan du tænde lampeudtaget via serviceview? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 bozidar Besvaret December 29, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 29, 2016 Hej Tak for hurtigt svar på dette tidspunkt. Ja det er et wireless udtag, Fandt dog løsningen ,da var et link problem. Virker nu. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret December 29, 2016 Rapporter Share Besvaret December 29, 2016 Hvis du ved en fejl fik slettet lampeudtaget har du så fået det ny konfigureret igen på det rigtige outputmodul/udgang ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 bozidar Besvaret December 29, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 29, 2016 ja det skulle jeg mene .det virker nu. Men nu vi alle er vågne aligevel . Jeg har mistanke om at mit TV modul er dødt. "pvr " lampen skal lyse når det kører ikke Det gør den ikke hos mig ,og har ingen tv kanaler. Dødt modul ? Ja jeg har haft en af de gode IHC dage i dag...yay Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret December 29, 2016 Rapporter Share Besvaret December 29, 2016 Det er sandsynligvis strømforsyningen og ikke selve modulet. Måske bliver det forsynet fra en af dine outputmoduler, og så skal du checke om der er en FB der holder udgangen ON. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 bozidar Besvaret December 29, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 29, 2016 synes ikke der er nogle FB er på dette. Hvor skal jeg kigge ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Tonny Nymann Besvaret December 31, 2016 Rapporter Share Besvaret December 31, 2016 Det er næsten helt sikkert strømforsyningen :-) Har selv skiftet et par stykker for venner der har IHC net Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Tonny Nymann Besvaret December 31, 2016 Rapporter Share Besvaret December 31, 2016 Det er næsten helt sikkert strømforsyningen :-) Har selv skiftet et par stykker for venner der har IHC net Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret December 31, 2016 Rapporter Share Besvaret December 31, 2016 På 29. december 2016 at 23:56 , bozidar skrev: synes ikke der er nogle FB er på dette. Hvor skal jeg kigge ? Hvis ikke der er noget elementer i dit program der giver et hint så er det nok ikke tilsluttet en udgang. Det er der ellers nogen der gør for når de mener sluk alt, så er det alt, Inc. Internet router, TV osv. Som Tony skriver er det sikkert strømforsyningen. Den sidder indvendig i tavlen bag afdækningen så der er ikke umiddelbart gør det selv arbejde. Men ved man hvordan man skal måle så kan man da finde ud af om det er den. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret December 31, 2016 Rapporter Share Besvaret December 31, 2016 På 29. december 2016 at 23:56 , bozidar skrev: synes ikke der er nogle FB er på dette. Hvor skal jeg kigge ? Hvis ikke der er noget elementer i dit program der giver et hint så er det nok ikke tilsluttet en udgang. Det er der ellers nogen der gør for når de mener sluk alt, så er det alt, Inc. Internet router, TV osv. Som Tony skriver er det sikkert strømforsyningen. Den sidder indvendig i tavlen bag afdækningen så der er ikke umiddelbart gør det selv arbejde. Men ved man hvordan man skal måle så kan man da finde ud af om det er den. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 bozidar Besvaret December 31, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 31, 2016 Hej Alle Først og fremmest tak til alle for god og hurtigt hjælp. det er sgu en fornøjelse. Jeg kiggede programmet igennem og mener ikke der er der er noget der indikerer at den er forsynet fra et output modul. jeg har fundet strømforsyningen ,OG indså hurtigt at der er klogest at få en fagmand til at skifte den . Godt nytår til alle. . Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
bozidar
Hej alle
Jeg havde et defekt lampeudtag som jeg har udskitet.
Under udskiftningen har jeg åbenbart slettet programeringen.
Har forsøgt at programere igen,men den virker ikke .
Har oploadet et screendump.
Er der nogle der kan se fejl i denne?
Link til kommentar
Del på andre sites
11 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts