Christian Becker Skrevet December 28, 2016 Rapporter Share Skrevet December 28, 2016 Hej Min controller genstarter ca. hver 4. dag, som så mange andre. Det er dog til stor irritation, når man eksempelvis er på ferie. For hjemmesimuleringen FB 6.3.02.f. husker ikke at den var aktiv og går altså ikke ON igen efter en genstart. Er der nogle der har en løsning på det? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret December 29, 2016 Rapporter Share Besvaret December 29, 2016 Hej Christian Velkommen til IHC user Prøv at vedhæfte dit program, så har vi meget lettere ved at hjælpe dig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BSP Besvaret December 29, 2016 Rapporter Share Besvaret December 29, 2016 Er det normalt at controlleren genstarter hver 4. dag??? Det kunne man godt blive temmelig træt af i længden. Slukker alt lyset ved genstart og skal man så rundt og tænde lys igen, eller hvordan er følgerne af en genstart? Efter hvad jeg har læst her på siden, havde jeg forstået at controlleren var rimelig stabil og mest er ustabil ved store, avancerede programmer. Det er måske ikke korrekt?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret December 29, 2016 Rapporter Share Besvaret December 29, 2016 Kontrolleren bliver ikke ustabil, bare fordi det er et stort og evt. avanceret program der bliver afviklet. Nogle havde problemer med FW 220, der er dog ikke nogen herinde der er kommet med dårlige erfaringer med den sidste FW, som hvis efterhånden er to måneder gammel. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 BSP Besvaret December 29, 2016 Rapporter Share Besvaret December 29, 2016 1 time siden, Henning Pedersen skrev: Kontrolleren bliver ikke ustabil, bare fordi det er et stort og evt. avanceret program der bliver afviklet. Nogle havde problemer med FW 220, der er dog ikke nogen herinde der er kommet med dårlige erfaringer med den sidste FW, som hvis efterhånden er to måneder gammel. Det er lidt betryggende at høre! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Christian Becker Besvaret December 29, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 29, 2016 Hej - jeg vedhæfter lige programmet :-) Becker 29-12-2016.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret December 29, 2016 Rapporter Share Besvaret December 29, 2016 Prøv med vedhæftede - jeg har rettet et par fejl i 6.3.02 Becker rettet.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Christian Becker Besvaret December 29, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 29, 2016 Ja så virker det :-) Men nu bliver jeg selvfølgelig nysgerrig, hvad har du rettet, for at få det til at virke? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret December 29, 2016 Rapporter Share Besvaret December 29, 2016 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Christian Becker Besvaret December 29, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 29, 2016 Ha ha, lumsk :-) Mange tak for hurtigt svar og en brugbar løsning Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Christian Becker Besvaret December 29, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 29, 2016 Eller ikke, nu går hjemmesimulering on når skumringsrelæ går on :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret December 29, 2016 Rapporter Share Besvaret December 29, 2016 Becker rettet.vis Ok - Udgangen "Indikering af hjemmesimulering aktiv" havde initial værdi til ON - har ændret til Off Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Christian Becker Besvaret December 29, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 29, 2016 OK - jeg prøver igen, mange tak :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Christian Becker
Hej
Min controller genstarter ca. hver 4. dag, som så mange andre. Det er dog til stor irritation, når man eksempelvis er på ferie. For hjemmesimuleringen FB 6.3.02.f. husker ikke at den var aktiv og går altså ikke ON igen efter en genstart.
Er der nogle der har en løsning på det?
Link til kommentar
Del på andre sites
12 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts