Bjarne Sørensen Skrevet December 19, 2016 Rapporter Share Skrevet December 19, 2016 Hw 6.1 sælges. Alle kabler medfølger. Antenne med nyt antennekabel. Befinder sig på Sjælland, men kan sendes U/B. 72W strømforsyning haves også til 400 kr. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas.Th Besvaret December 20, 2016 Rapporter Share Besvaret December 20, 2016 Pris på controller? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret December 20, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 20, 2016 Sorry det glemte jeg, men 3000 kr incl fragt. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret December 22, 2016 Rapporter Share Besvaret December 22, 2016 Hvad er forskellen på HW 6.1 Findes der en HW 6.xnyere? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret December 23, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 23, 2016 8 timer siden, Kandersen skrev: Hvad er forskellen på HW 6.1 Findes der en HW 6.xnyere? Jeps der er senere kommet en version 6.2. Den har dobbelt så meget ram. Det er en fordel når man har en stor projektfil ved feks varmestyring. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret December 23, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 23, 2016 Reserveret til i morgen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret December 23, 2016 Rapporter Share Besvaret December 23, 2016 Okay.. forstår ikke LK´s software side så. Troede kun der var een version af visual/viewer. Den uden viewer troede jeg var HW 6.1. Min controller er Visual HW 6.1 men uden viewer. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret December 23, 2016 Rapporter Share Besvaret December 23, 2016 Har tidligere lavet et dokument med billeder og beskrivelser af alle controller versionerne, numre og Visual version. Mente jeg havde oploadet det, men skal prøve at finde det igen. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret December 23, 2016 Rapporter Share Besvaret December 23, 2016 Lars, inde på Lk´s hjemmeside hvor man henter software, der findes jo to versioner, (Hw 6.1 og Hw 6.2). Og når man kigger på dem, så havde jeg forstået forskellen som værende uden/med viewer. Det var derfor jeg var lidt forundret over, at Bjarne skrev Hw 6.1, når den har viewer.. Findes der så en Hw 6.2, uden viewer? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret December 23, 2016 Rapporter Share Besvaret December 23, 2016 4 timer siden, Kandersen skrev: Lars, inde på Lk´s hjemmeside hvor man henter software, der findes jo to versioner, (Hw 6.1 og Hw 6.2). Og når man kigger på dem, så havde jeg forstået forskellen som værende uden/med viewer. Det var derfor jeg var lidt forundret over, at Bjarne skrev Hw 6.1, når den har viewer.. Findes der så en Hw 6.2, uden viewer? HW 6.1 fandtes både med og uden viewer... Da HW 6.1 blev afløst af den nye HW 6.2, udgik versionen uden viewer. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret December 24, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 24, 2016 Controlleren er solgt til 3 klik. Thomas.Th 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts