Er der nogle der kan hjælpe mig med programmering af min installation? med hvordan det er bedst at starte ud og rækkefølge m.m.
Det skal lige siges at jeg er under ombygning og ikke alle komponenter er tilsluttet p.t, og bliver det først når jeg kommer til de enkelte rum under ombygningen, men alle kabler (Forsyninger og Link-10) er trukket ud til alle de enkelte rum og er tilsluttet i tavlerne, og da jeg gerne vil have installationen op at køre der hvor jeg er færdig, har jeg brug for noget hjælp, da det også er første gang jeg skal prøve at programmere IHC.
På forhånd tak
Svan
IHC installationen består p.t. af følgende komponenter:
2 stk. Controller m/Wiewer
1 stk. Strømforsyning 72W (kun for gulvvarmestyring)
1 stk. Strømforsyning 72W (for øvrige IHC komponenter)
1 stk. Output 400V
20 stk. Output 230V
2 stk. Output 230V (der benyttes som 24V via egen strømforsyning til motorspjæld på ventilationsanlæg og afspærringsventil på vandinstallation)
2 stk. Output 24V (kun for gulvvarmestyring)
3 stk. Output 24V
8 stk. Input 24/24 (for betjeningstryk)
5 stk. Input 24/3
1 stk. Input 24/3 (kun for gulvvarmestyring)
1 stk. IHC Alarm backup
1 stk. Siemens LOGO Power 230V / 24V 2,5A (benyttes kun som forsyning til motorspjæld på ventilationsanlæg og afspærringsventil på vandinstallation)
1 stk. Lux/temperatursensor
1 stk. Fugt/temperatursensor
4 stk. Pir for lysstyring (Typen ikke valgt p.t.)
8 stk. Temperatursensor (for gulvvarme med gulvføler)
Spørgsmål
Svan
Hej
Er der nogle der kan hjælpe mig med programmering af min installation? med hvordan det er bedst at starte ud og rækkefølge m.m.
Det skal lige siges at jeg er under ombygning og ikke alle komponenter er tilsluttet p.t, og bliver det først når jeg kommer til de enkelte rum under ombygningen, men alle kabler (Forsyninger og Link-10) er trukket ud til alle de enkelte rum og er tilsluttet i tavlerne, og da jeg gerne vil have installationen op at køre der hvor jeg er færdig, har jeg brug for noget hjælp, da det også er første gang jeg skal prøve at programmere IHC.
På forhånd tak
Svan
IHC installationen består p.t. af følgende komponenter:
2 stk. Controller m/Wiewer
1 stk. Strømforsyning 72W (kun for gulvvarmestyring)
1 stk. Strømforsyning 72W (for øvrige IHC komponenter)
1 stk. Output 400V
20 stk. Output 230V
2 stk. Output 230V (der benyttes som 24V via egen strømforsyning til motorspjæld på ventilationsanlæg og afspærringsventil på vandinstallation)
2 stk. Output 24V (kun for gulvvarmestyring)
3 stk. Output 24V
8 stk. Input 24/24 (for betjeningstryk)
5 stk. Input 24/3
1 stk. Input 24/3 (kun for gulvvarmestyring)
1 stk. IHC Alarm backup
1 stk. Siemens LOGO Power 230V / 24V 2,5A (benyttes kun som forsyning til motorspjæld på ventilationsanlæg og afspærringsventil på vandinstallation)
1 stk. Lux/temperatursensor
1 stk. Fugt/temperatursensor
4 stk. Pir for lysstyring (Typen ikke valgt p.t.)
8 stk. Temperatursensor (for gulvvarme med gulvføler)
1 stk. Betjeningspanel for gulvvarme
1 stk. Kodetastatur
14 stk. Magnetkontaktor
4 stk. Alarm Pir
8 stk. Røg-sensor
5 stk. Læk-sensor
1 stk. Intern lydgiver
1 stk. Ekstern lydgiver
3 stk. Induktive føler
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål