Thomas.Th Skrevet December 18, 2016 Rapporter Share Skrevet December 18, 2016 Hej er der nogle der har erfaring med disse? http://www.wattoo.dk/lysdaemper-rcl-1m-trykstyr-3467001393 jeg har bestilt 7 af dem til udskiftning af mine 400uni Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret December 18, 2016 Rapporter Share Besvaret December 18, 2016 Nej, og det kan godt være de praler med den kan dæmpe alle LED og sparepærer, men jeg ville nok have gået over til en LK wireless ø80 ver.2 da du får meget mere funktionalitet med disse. Og bestille 7 stk. er da også noget af et sats. Men da det er netkøb er der selvfølgelig returret. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas.Th Besvaret December 18, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 18, 2016 Det var min lokale elektriker der har anbefalet dem. Han ville dog have 900+moms pr stk for dem Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas.Th Besvaret December 18, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 18, 2016 4 timer siden, Lars Jacobsen skrev: Nej, og det kan godt være de praler med den kan dæmpe alle LED og sparepærer, men jeg ville nok have gået over til en LK wireless ø80 ver.2 da du får meget mere funktionalitet med disse. Og bestille 7 stk. er da også noget af et sats. Men da det er netkøb er der selvfølgelig returret. Hvad er den yderligere funktionalitet med de ø80 dæmper fremfor dem jeg har købt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret December 18, 2016 Rapporter Share Besvaret December 18, 2016 ø80 dæmper kan styres rigtigt fra IHC Dem du har købt er bare en universal dæmper. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret December 18, 2016 Rapporter Share Besvaret December 18, 2016 Med styres rigtig, menes du kan sætte lysniveau i % fra programmet, og du kan få tilbagemelding fra den om den er tændt og hvilket niveau. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret December 18, 2016 Rapporter Share Besvaret December 18, 2016 Og at de wireless dimmere er de eneste, som kan styres "ordentligt" fra IHC Tablet/Remote. Sådan en Niko uden memory funktion, er også ubrugelig til f.eks. hjemmesimulering, da controlleren ikke ved om den er tændt eller slukket. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
SilverLine Besvaret December 18, 2016 Rapporter Share Besvaret December 18, 2016 Ja det er min foretrukne lysdæmper at bruge ude ved kunden (ikke IHC installationer) Har kun gode erfaringer med den. Og den dæmper LED på en lækker måde, som lk ihc dæmperne kun kan drømme om, ligesom var det en god gammel halogen / glødepære Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas.Th Besvaret December 19, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 19, 2016 Torben og Lars: men alt det i nævner kræver så også en controller med viewer og det ejer jeg ikke. Så alt i alt ville dette være en meget dyrere løsning for mig. Torben med memory mener du hvor meget?. For denne har memory for lysstyrke ved sidste anvendelse Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret December 19, 2016 Rapporter Share Besvaret December 19, 2016 Du kan sagtens bruge app på en controller uden viewer. Jeg melder mig også i koret med de wireless ø80 ver2 dimmere. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas.Th Besvaret December 20, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 20, 2016 18 timer siden, Bjarne Sørensen skrev: Du kan sagtens bruge app på en controller uden viewer. Jeg melder mig også i koret med de wireless ø80 ver2 dimmere. Så er det ikke lk's app i bruger. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret December 20, 2016 Rapporter Share Besvaret December 20, 2016 13 minutter siden, Thomas.Th skrev: Så er det ikke lk's app i bruger. Jo det skulle virke fint. Det skiver LK også selv. Men det kræver selvfølgelig en wireless controller, og har man ikke en sådan, ja så er der nok igen vej udenom de fortråde dimmere. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret December 20, 2016 Rapporter Share Besvaret December 20, 2016 6 minutter siden, Thomas.Th skrev: Så er det ikke lk's app i bruger. Jo det er det. Se mit setup på iPhone her: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas.Th Besvaret December 20, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 20, 2016 13 minutter siden, Bjarne Sørensen skrev: Jo det er det. Se mit setup på iPhone her: Forstår jeg virkelig ikke for appen kan sku ikke se min controller. Det kræver flueben i flere bokse i controllerens opsætning som jeg ikke kan vinge af(kan ikke lige huske hvad de hedder) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret December 20, 2016 Rapporter Share Besvaret December 20, 2016 Ja normalt kræver det en Controller med viewer for at kunne sætte x i diverse adgange fra Internettet. Men i de nyere firmware virker app og Ipad også på controllere UDEN viewer. Men det kræver stadig den er på nettet og der er lavet port forward mm. i din router. Der kan være problemer med android app´n. Det er vist lige blevet rettet i seneste version. Har den ikke så kan ikke sige det med sikkerhed. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas.Th Besvaret December 20, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 20, 2016 1 minut siden, Lars Jacobsen skrev: Ja normalt kræver det en Controller med viewer for at kunne sætte x i diverse adgange fra Internettet. Men i de nyere firmware virker app og Ipad også på controllere UDEN viewer. Men det kræver stadig den er på nettet og der er lavet port forward mm. i din router. Der kan være problemer med android app´n. Det er vist lige blevet rettet i seneste version. Har den ikke så kan ikke sige det med sikkerhed. Så må jeg se om en opdatering kan ændre på det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas.Th Besvaret December 20, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 20, 2016 Hvordan er det nu?.. kan man kun opdatere direkte med USB mellem controller og pc? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret December 20, 2016 Rapporter Share Besvaret December 20, 2016 16 minutter siden, Thomas.Th skrev: Hvordan er det nu?.. kan man kun opdatere direkte med USB mellem controller og pc? Ja firmware opdatering skal gøres via USB. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret December 20, 2016 Rapporter Share Besvaret December 20, 2016 Her kan du hente nyeste Visual til Windows. Da du har en controller hw ver 6.1 skal du hente ver 2.7.349 Firmwaren derimod, skal du ikke hente ved LK da ver 2.7.220 har kendte bugs, herunder hyppige genstarter. Hå i downloadsektionen her på ihc user og hent ver 2.7.199. Den kører ret godt. Husk backup af projektfilen først for en sikkerheds skyld. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret December 20, 2016 Rapporter Share Besvaret December 20, 2016 http://www.lk.dk/support/professionel/ihc-software/ Der var Linket. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret December 20, 2016 Rapporter Share Besvaret December 20, 2016 Husk også at sætte flueben i din app, at din controller er uden viewer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas.Th Besvaret December 20, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 20, 2016 Kan slet ikke komme på min controller via USB den siger noget med at certifikat ikke er et eller andet og nægter mig adgang Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret December 21, 2016 Rapporter Share Besvaret December 21, 2016 Prøv lige at se i denne TRÅD Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas.Th Besvaret December 21, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 21, 2016 8 timer siden, Bjarne Sørensen skrev: Prøv lige at se i denne TRÅD tak, nu fik jeg nedgraderet Java og fik forbindelse via usb til controller. har opdateret firmware til 2.7.199 og det virker fint. I appen til ihcremote: lan host og wan host hva er det jeg der skal skrive? lan host= router ip og wan host= controller ip? eller? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas.Th Besvaret December 21, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 21, 2016 var på 4g netværk og det hjalp at slå over på wifi Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts