MIchael Bach Skrevet December 17, 2016 Rapporter Share Skrevet December 17, 2016 Har et SMS Modem, som bare står og blinker i Antenne og Sim. Ok lyser fast. Med ca. 30 sekunders mellemrum, er det som om at det mister strømmen, dioderne fader ned, så klikker det og starter forfra. Kan se inde i modelet er der en diode der blinker Orange. Har prøvet at montere det på 2 forskellige controllere, med samme resultat, har prøvet 2 simkort af nyere dato. Når jeg kigger i admin står den bare således. Nogen der har et bud på hvad man kan gøre herfra ? Controlleren kører nyeste fw, det er en v6.1, den anden jeg har prøvet på er en 6.2 med nyeste fw. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjørn Marboe Jensen Besvaret January 30, 2017 Rapporter Share Besvaret January 30, 2017 Ser ud til at det simkort du har prøvet ikke virker, jeg prøvede selv et par stykker fordi jeg ville have et billigt abebonement til min IHC, feks 3 og Oisters duede ikke, men et billig abebonement fra OK til min 10kr. per måned virker fint. også skriver den antenne: høj og operatør: OK mobil Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret January 30, 2017 Rapporter Share Besvaret January 30, 2017 Er der PIN kode på SIM kortet ? Nogle modemmer kræver det er slået fra, så der skal man lige have det i en alm. mobil telefon først, for at deaktiver koden. Ved dog ikke om det forholder sig således med LK's IHC modem da jeg ikke har noget. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MIchael Bach Besvaret January 30, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 30, 2017 Har i mellemtiden snakket med LK, som siger det er et generelt problem, hvis det har stået tændt for længe uden simkort. Så laver det en Buffer Overflow pga. log filen bliver fyldt op. Og det eneste der er at gøre, er at ombytte modemet, så det er sendt ned til ombytning. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret January 30, 2017 Rapporter Share Besvaret January 30, 2017 3 timer siden, MIchael Bach skrev: Har i mellemtiden snakket med LK, som siger det er et generelt problem, hvis det har stået tændt for længe uden simkort. Så laver det en Buffer Overflow pga. log filen bliver fyldt op. Og det eneste der er at gøre, er at ombytte modemet, så det er sendt ned til ombytning. Det lyder da helt gakket.. Selvom det selvfølgelig ikke giver mening med et sms modem uden simkort, så synes jeg da det er en rimelig alvorlig brøler. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MIchael Bach Besvaret January 31, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 31, 2017 Korrekt, man kan snakke om en alvorlig software fejl lige der. Men så længe de vedkender det, så går det nok. :-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts