Jason_Hill Skrevet December 17, 2016 Rapporter Share Skrevet December 17, 2016 Hej Mikkel Hvis min router mister forbindelsen til internettet og kommer på igen mister IHC captain forbindelsen til SONOS. her skal man genstarte IHCCaptain før at det virker igen. Har testet dette ved at slukke for min router og tænde igen. Internet forbindelsen bliver genskabt, IHC Captain siger OK men mine tryk virker ikke til styring af Sonos før IHCCaptain er blevet genstartet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret December 21, 2016 Rapporter Share Besvaret December 21, 2016 Tak for den udførelige fejlmelding - jeg tester lige selv så snart jeg kan - men det lyder sandsynligt - kan det tænktes at dine Sonos enheder får nye ip adresser? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jason_Hill Besvaret December 29, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 29, 2016 Kan godt tænkes. Ville prøve at sætte dem som statisk men kan man desværre ikke på stofa router Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts