Mogens skøtt Skrevet December 16, 2016 Rapporter Share Skrevet December 16, 2016 Hej er der nogen der har en ide til hvordan man kan komme til at se temperatur og lux i IHC Remote kan ikke lige gennemskue hvordan jeg får den til at vise den på appen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret December 16, 2016 Rapporter Share Besvaret December 16, 2016 4 timer siden, Mogens skøtt skrev: Hej er der nogen der har en ide til hvordan man kan komme til at se temperatur og lux i IHC Remote kan ikke lige gennemskue hvordan jeg får den til at vise den på appen. Brug FB 5.02.c, så er den at finde som en "skyder" under din lokation. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mogens skøtt Besvaret January 3, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 3, 2017 På 16/12/2016 at 22:51 , Bjarne Sørensen skrev: Brug FB 5.02.c, så er den at finde som en "skyder" under din lokation. Er det en du kan dele. Kan ikke finde den nogen steder. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret January 3, 2017 Rapporter Share Besvaret January 3, 2017 1 time siden, Mogens skøtt skrev: Er det en du kan dele. Kan ikke finde den nogen steder. Du skal sætte den ind i højre side af Visual. Jeg sidder dog lige på min Mac nu, så ken ikke lige finde den, men når du højreklikker er det nr. 5 linje, derefter 02 osv Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret January 4, 2017 Rapporter Share Besvaret January 4, 2017 Jeg har sat sensoren ind i venstre side, linket lux og temp. til hver deres hjemmelavede FB. Begge værdier vises fint på IHCRemote men ikke på IHCTablet HW 6.2 & FW 2.7.220 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mogens skøtt Besvaret January 9, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 9, 2017 På 4/1/2017 at 09:34 , Henning Pedersen skrev: Jeg har sat sensoren ind i venstre side, linket lux og temp. til hver deres hjemmelavede FB. Begge værdier vises fint på IHCRemote men ikke på IHCTablet HW 6.2 & FW 2.7.220 Er det evt noget du deler ud af? hvad gør de FB? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret January 9, 2017 Rapporter Share Besvaret January 9, 2017 De er mega simple, lux værdien bliver bare forsinket 15 sek, temperaturen tænder en udgang når temp. kommer under 2 grader. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Mogens skøtt
Hej er der nogen der har en ide til hvordan man kan komme til at se temperatur og lux i IHC Remote kan ikke lige gennemskue hvordan jeg får den til at vise den på appen.
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts