ole søndergaard Skrevet December 11, 2016 Rapporter Share Skrevet December 11, 2016 Hej jeg kunne godt bruge nogle flere data udgange i mit ihc net men syntes ca.1700kr for et org. Lk modul er mange penge for 4 udgange, er der nogle som kender et modul fra et andet firma som stadig kan sidde i tavlen. ole Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
line-web Besvaret December 11, 2016 Rapporter Share Besvaret December 11, 2016 kan ikke helt følge hvad det er du står og mangler. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret December 12, 2016 Rapporter Share Besvaret December 12, 2016 En 5/8/16/24 ports switch Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ole søndergaard Besvaret December 12, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 12, 2016 20 timer siden, line-web skrev: kan ikke helt følge hvad det er du står og mangler. Sådanne en slags Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret December 12, 2016 Rapporter Share Besvaret December 12, 2016 Det er kun LK der har en DIN skinne monterbar switch i denne formfactor. Der findes dog andre "almindelige" switche der kan fåes til montage på en DIN skinne, men de passer ikke umiddelbart ind i en IHC net tavle. Prøv bare at Google "DIN switch og se billederne. Så er der også andre muligheder, se f.eks. mine billeder under "Vis mig din tavle" hvordan jeg har monteret en alm. 8 ports switch. Har faktisk lige udvidet den med endnu en. Og sådan en switch fåes vel til under kr.500 idag. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret December 12, 2016 Rapporter Share Besvaret December 12, 2016 Du kan lige så godt bide til bolle og købe dig en ekstern switch. Alt hvad man køber i dag er jo efterhånden net afhængig. Jeg havde også sådan en 4 port switch i starten. Nu har jeg en 24 port Dlink Gigabit Switch som efterhånden er godt fyldt op. Man skal selvfølgelig også tænke på at mere og mere kører via WiFi, men min erfaring er at kablet forbindelse stadig er at foretrække i mange tilfælde, specielt streaming og gaming er "glade" for kabler Lars Jacobsen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret December 13, 2016 Rapporter Share Besvaret December 13, 2016 11 timer siden, McenterFreak skrev: Du kan lige så godt bide til bolle og købe dig en ekstern switch. Du får det til at lyde negativt Men faktisk er det nok det mest fornuftige (ikke mindst økonomisk) forslag du kan komme med. Det giver ingen mening at købe Lk´s vanvittige dyre switch. Hvis det er fordi man vil have det til at se pænt ud, så findes der andre løsninger end en switch i en EL tavle. (fx skabe, borde, plader osv). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts