Hvis man har været inde i Servcieview og sat et bestemt produkt til at logge, fortsætter serviceview så med at logge produktet, selvom man forlader serviceview?
I går satte jeg serviceview til at logge aktivitet på en PIR og skumring. Her til morgen ville jeg ind og se loggen (nederste venstre vindue). Men timeglasset/muse-cursor står bare og drejer rundt, og der kommer intet i loggen. Jeg ved det har virket, for i går aftes testede jeg PIRén rent fysisk, og fandt derved ud af, at den virkede. Men jeg lod loggen køre videre, uden at stoppe logningen på selve produktet..
Så jeg tænker om bufferen/RAM kan være fyldt op, og det er derfor der ikke sker en pind, når jeg kigger i loggen i dag (her til morgen). Hvis det er tilfældet, så er der selvfølgelig tale om en fejl i firmwaren eller en design fejl..
Spørgsmål
Kandersen
Hvis man har været inde i Servcieview og sat et bestemt produkt til at logge, fortsætter serviceview så med at logge produktet, selvom man forlader serviceview?
I går satte jeg serviceview til at logge aktivitet på en PIR og skumring. Her til morgen ville jeg ind og se loggen (nederste venstre vindue). Men timeglasset/muse-cursor står bare og drejer rundt, og der kommer intet i loggen. Jeg ved det har virket, for i går aftes testede jeg PIRén rent fysisk, og fandt derved ud af, at den virkede. Men jeg lod loggen køre videre, uden at stoppe logningen på selve produktet..
Så jeg tænker om bufferen/RAM kan være fyldt op, og det er derfor der ikke sker en pind, når jeg kigger i loggen i dag (her til morgen). Hvis det er tilfældet, så er der selvfølgelig tale om en fejl i firmwaren eller en design fejl..
Link til kommentar
Del på andre sites
13 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.