ernest Skrevet December 5, 2016 Rapporter Share Skrevet December 5, 2016 Hej, Skal opsætte alarm til IHC systemet. Havde bestilt 3 stk. IHC Alarm PIR 12 V / 120 C (120B1261), men de er udgået hos LK. Jeg har forsøgt at finde en alternativ pir - hvad kan i anbefale? Må gerne have mulighed for lav følsomhed overfor dyr etc., som LKs PIR havde mulighed for. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret December 5, 2016 Rapporter Share Besvaret December 5, 2016 17 minutter siden, ernest skrev: Hej, Skal opsætte alarm til IHC systemet. Havde bestilt 3 stk. IHC Alarm PIR 12 V / 120 C (120B1261), men de er udgået hos LK. Jeg har forsøgt at finde en alternativ pir - hvad kan i anbefale? Må gerne have mulighed for lav følsomhed overfor dyr etc., som LKs PIR havde mulighed for. Jeg har 3 nye Arritech liggende hvis det er, de er magen til, men ikke PET immune såvidt jeg ved. Ellers er har du kigget på www.zigza.dk ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret December 5, 2016 Rapporter Share Besvaret December 5, 2016 Hvad med de nye modeller fra LK? Kan se at der er 2 modeller, men har ingen erfaringer med dem. LK alarm PIR 1 <<< Link LK alarm PIR 2 <<< Link Den model 12V / 120C der er udgået af LKs program, er iøvrigt bare en Siemens IR 120 C, med et IHC logo. Om den er udgået af Siemens program, ved jeg ikke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ernest Besvaret December 6, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 6, 2016 Tak for svar. Jeg havde faktisk bestilt de nye modeller, men sælgeren fra Wattoo ringede til mig og sagde de var udgået. Så troede blot de havde fejl i deres billeder og det var den gamle model... Jeg forsøger at bestille den her igen: IHC Control® Alarm PIR 12 V / ADM Q12. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ernest Besvaret December 7, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 7, 2016 Hej igen, LK har trukket de "nye pir" af markedet pt., grundet fejl i produktion/kvalitet. Så beskeden fra LK var, at de pt. ikke har nogen alarm PIR i deres sortiment. Spændende at se, om der kommer nogle nye. Vil kigge efter Siemens udgaven. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Claus Skovgaard Besvaret December 8, 2016 Rapporter Share Besvaret December 8, 2016 Jeg har selv brugt Siemens PDM-I12 med god succes. Den er dog ikke så udbredt herhjemme, men kan fås i detailhandlen fx her: https://www.vvsfittings.dk/magic-detektor-pdm-i12-12-meter.html Der findes en "pet clip" til den: https://noeglesmeden.dk/detektor-tilbehor/2080-vanderbilt-po-cl-pet-clip-for-pdm-i12.html Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Lundegaard Kallehauge Besvaret December 23, 2016 Rapporter Share Besvaret December 23, 2016 @Claus Hvordan har du monteret den? Her tænker jeg wire diagram. Den køre jo med EoL modstand Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Nicolas Søgaard Besvaret December 23, 2016 Rapporter Share Besvaret December 23, 2016 Alternativt, så køb Bosch Blueline Pir. Min alarmmand roser dem højt, Og de åbnes omvendt af hvad LKs gør, så de kan sidde helt oppe under loftet http://us.boschsecurity.com/en/products/intrusionalarmsystems/detectorsandaccessories/motionpir/motionpir_4897 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
ernest
Hej,
Skal opsætte alarm til IHC systemet. Havde bestilt 3 stk. IHC Alarm PIR 12 V / 120 C (120B1261), men de er udgået hos LK.
Jeg har forsøgt at finde en alternativ pir - hvad kan i anbefale?
Må gerne have mulighed for lav følsomhed overfor dyr etc., som LKs PIR havde mulighed for.
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts