Jason_Hill Skrevet December 4, 2016 Rapporter Share Skrevet December 4, 2016 Hej jeg kan sagtens få IHC captain til at styre sonos og kan sagtens få den til at reagere over mine tryk knap, men hver morgen jeg står op er jeg nød til at genstarte IHC captain for at få det til at fungere med Sonos igen. Jeg kan stadig styre lys via captain men kan ikke få den til at kommunikere med sonos med mindre jeg genstarter captainen. Har også prøvet at starte sonos op først og så derefter prøve med knapperne. virker heller ikke. Nogen ideer til hvad jeg mangler at gøre. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 17, 2017 Rapporter Share Besvaret January 17, 2017 Jeg oplever også noget stabilitet hos mig nogle gange - har dine sonos enheder faste ip? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jason_Hill Besvaret January 17, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 17, 2017 Den tanke havde jeg også tænkt men da jeg har en stofa router kan jeg ikke gå ind og sætte fast IP adresse. Jeg har så gjort det at jeg skrev til Stofa at mit Modem gik on/off hvor jeg så fik tilsendt et nyt. siden jeg har fået et nyt har jeg ikke haft nogen fejl. Så har lidt ladt den ligge der. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts