Tino Bay Skrevet October 25, 2008 Rapporter Share Skrevet October 25, 2008 Hvorfor vil i anbefale Wireless Universal Dimmer 250W fremfor Dimmer 400 UNIhvis Dimmer 400 UNI sidder i tavlen og Wireless Universal Dimmer 250W monteres ved siden af tavlen. Hvad er forskellen foruden placeringen og watt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Nikolaj Nielsen Besvaret October 25, 2008 Rapporter Share Besvaret October 25, 2008 HejDet er fordi at Wireless dimmere er Intilligente, du kan sætte dit lysniveau i procent, du kan lave forskellige scenarier på dem, der er indikation af om dimmeren er tændt eller ej. Kort sagt er et utal af muligheder med wireless frem for de trationelle unidimmer 300, PS. Unidimmer 400 er udgået, og det er unidimmer 300 også, de kan bare købes lidt endnu indtil LK ikke har flere på lager.MvhNikolaj Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Otto Haue Besvaret December 7, 2008 Rapporter Share Besvaret December 7, 2008 Gælder denne funktionalitet alle vireless dimmere. Her tænker jeg på f.eks. wireless lampeudtag og kombi dimmer ?Mvh Otto Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret December 8, 2008 Rapporter Share Besvaret December 8, 2008 ohaue skrev:Gælder denne funktionalitet alle vireless dimmere. Her tænker jeg på f.eks. wireless lampeudtag og kombi dimmer ?Mvh OttoJa, og udover det før nævnte, så er de også billigere Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Otto Haue Besvaret December 8, 2008 Rapporter Share Besvaret December 8, 2008 Hej Jakob,For lige at være 100% sikker.Dvs. at jeg kan montere en kombidimmertryk i et udtag og krue op og ned for styrke, men kan jeg også justere styrke for samme lyskilde med et simpelt batteritryk + køre scenarie fra et batteritryk ?Jeg var jo en af dem som gik og ventede på at LK skulle komme med trådløse dimmere til tavlemontering - det kom aldrig. Så var det meningen at jeg ville smide nogle universaldimmere ind ved siden af tavlen, men jeg aner ikke hvordan jeg skulle montere dem og i hvad ? under alle omstændigheder ville det ikke være pænt. Men så må jeg jo istedet for ud at skifte nogle af mine tråede tryk ud med kombidimmere i stedet.Mvh Otto Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Tino Bay
Hvorfor vil i anbefale Wireless Universal Dimmer 250W fremfor Dimmer 400 UNIhvis Dimmer 400 UNI sidder i tavlen og Wireless Universal Dimmer 250W monteres ved siden af tavlen. Hvad er forskellen foruden placeringen og watt
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts