Lachris Skrevet November 28, 2016 Rapporter Share Skrevet November 28, 2016 Hey, Så blev det min tur til ikke at kunne komme i kontakt med min controller igennem USB. HW.6.1 - Firmware 2.7.220 Visual 2.7.348 Opdateret Win10 Java 8.66 Kan det være når de mener op til Java 8.66 og ikke med? Andre forslag. Genstart af PC tage strøm fra Controller dur ikke? Andre forslag? Mvh Christian Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret November 28, 2016 Rapporter Share Besvaret November 28, 2016 Har du husket at indstille kommunikationsinterfacet til USB. Har selv glemt den lille detalje en gang eller to. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lachris Besvaret November 28, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 28, 2016 2 timer siden, Henning Pedersen skrev: Har du husket at indstille kommunikationsinterfacet til USB. Har selv glemt den lille detalje en gang eller to. Yes og skiftet frem og tilbage mellem LAN og USB uden held. Dog har jeg 2 gange har hul igennem efter mange forskellige forsøg. Men så næste gang jeg prøvede var det forfra. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Lachris
Hey,
Så blev det min tur til ikke at kunne komme i kontakt med min controller igennem USB.
HW.6.1 - Firmware 2.7.220
Visual 2.7.348
Opdateret Win10
Java 8.66
Kan det være når de mener op til Java 8.66 og ikke med?
Andre forslag.
Genstart af PC tage strøm fra Controller dur ikke?
Andre forslag?
Mvh
Christian
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts