Michael H. Jensen Skrevet November 27, 2016 Rapporter Share Skrevet November 27, 2016 Hej, Jeg sidder med et Output 24 modul som slet ikke sætter udgangene,.. jeg har testet den på andre udgange på controlleren, men uden held. Kan jeg finde ud af hvad der er galt ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcJesper Besvaret November 27, 2016 Rapporter Share Besvaret November 27, 2016 Har du målt om der er 24V på forsynings klemmerne? Den "fælde" er der flere der er faldet i.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret November 29, 2016 Rapporter Share Besvaret November 29, 2016 Der er flere der har skiftet de brændte transistorer. Her er en manual til det: Tryk her Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Michael H. Jensen
Hej,
Jeg sidder med et Output 24 modul som slet ikke sætter udgangene,.. jeg har testet den på andre udgange på controlleren, men uden held.
Kan jeg finde ud af hvad der er galt ?
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts