dlindegaard Skrevet November 26, 2016 Rapporter Share Skrevet November 26, 2016 Hej, For en del år siden fik vi installeret LK IHC i vores hjem, som blev opsat af elektrikerne. Et af vores behov for opsætningen var, at det skulle være muligt at slukke alt fra bryggers-kontakt. Dette har dog aldrig fungeret. Vi har nu siddet i nogle timer, og kæmpet med LK's Visual2, men vi har ikke kunne få lysstyringen til at fungere ift. "sluk alt"-funktion. Der er vedhæftet fil for lysstyringen. Håber nogen kan hjælpe :-) Jeg mistænker, at det skyldes forkert opsætning af wireless dimmers, som ikke som sådan har en slukfunktion, men i stedet en styring af lysniveau. lysstyring.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
1 TorbenSørensen Besvaret November 26, 2016 Rapporter Share Besvaret November 26, 2016 Du kan prøve om vedhæftede ikke løser problemet. Har udskiftet din funktionsblok til slukalt, og ført et scenarie sluk (0%) til de wireless dimmere, samt ført lys indikering fra lysdæmpere, til indgangen tilbagemelding i de funktionsblokke, som styrer pågældende lysdæmper. lysstyring_1.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 dlindegaard Besvaret November 27, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 27, 2016 Hej Torben, Mange tak! Det gjorde forskellen! Nu har jeg en glad familie :-) Er det sådan, at jeg kan få dig til at forklare, hvordan man laver den opsætning, hvis jeg selv ønsker at lave nogle ændringer i fremtiden? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
dlindegaard
Hej,
For en del år siden fik vi installeret LK IHC i vores hjem, som blev opsat af elektrikerne.
Et af vores behov for opsætningen var, at det skulle være muligt at slukke alt fra bryggers-kontakt. Dette har dog aldrig fungeret.
Vi har nu siddet i nogle timer, og kæmpet med LK's Visual2, men vi har ikke kunne få lysstyringen til at fungere ift. "sluk alt"-funktion.
Der er vedhæftet fil for lysstyringen. Håber nogen kan hjælpe :-)
Jeg mistænker, at det skyldes forkert opsætning af wireless dimmers, som ikke som sådan har en slukfunktion, men i stedet en styring af lysniveau.
lysstyring.vis
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts