Jeg har lige skiftet til den nyeste Visual 2 med nyeste firmware, og har et par udfordringer ift. min gamle kode i min DOS kontroller.
Jeg er desværre indtil videre rimelig blank på at lave andet end simple Kip funktion (de virker og er testet!)
Men jeg har et par funktioner jeg har svært ved at oversætte:
OnU001 FolU011 (anvendes 3 steder hvor jeg har lysdæmpere...)
KipU022 Kip018 IF: Off-U003 THEN KipU012
LaON1 OffG001 KoON KipU004
Ser ud som om Scenarier har ersttatet de gamle grupper? har I nogen beskrivelser af hvordan de scenarier anvendes? I gamle dage smed jeg alle de lamper jeg ønskede der slukkede i en gruppe (G001) og køre OffG001 på den, done. Hvad gør jeg nu?
Spørgsmål
sstaunp
Hej IHC fæller,
Jeg har lige skiftet til den nyeste Visual 2 med nyeste firmware, og har et par udfordringer ift. min gamle kode i min DOS kontroller.
Jeg er desværre indtil videre rimelig blank på at lave andet end simple Kip funktion (de virker og er testet!)
Men jeg har et par funktioner jeg har svært ved at oversætte:
OnU001 FolU011 (anvendes 3 steder hvor jeg har lysdæmpere...)
KipU022 Kip018 IF: Off-U003 THEN KipU012
LaON1 OffG001 KoON KipU004
Ser ud som om Scenarier har ersttatet de gamle grupper? har I nogen beskrivelser af hvordan de scenarier anvendes? I gamle dage smed jeg alle de lamper jeg ønskede der slukkede i en gruppe (G001) og køre OffG001 på den, done. Hvad gør jeg nu?
Pft.
Søren
Link til kommentar
Del på andre sites
15 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts