thomas jepsen lundh Skrevet November 21, 2016 Rapporter Share Skrevet November 21, 2016 Er der nogen der kan hjælpe med mit program på 9.2.02. Bolig® Rumstyring funktionsblokken, jeg kan ikke få mine tryk til at slukke /regulerer ned? (programmet er vedhæftet) IHC program ver.8.0 141014.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret November 22, 2016 Rapporter Share Besvaret November 22, 2016 Hej Thomas Velkommen til IHC user. Bolig rumstyringsblokkene kan arbejde med både relæ udgange ( alm. lampeudtag ) og trådløse lampeudtag. De alm. udtag kan forbindes fra "Relæ/indikation" som du også har gjort. De trådløse SKAL derimod forbindes via scenarielinket, hvilket du ikke har. Derudover skal du huske at "fortælle" blokken at udgangen er en lysdæmper, dvs. "Tænding" under indstillinger skal indstilles til "Lysdæmper" desuden SKAL der laves tilbagemelding fra lysdæmperen til blokken. Jeg har rettet i "Soveværelse" Thomas.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 thomas jepsen lundh Besvaret November 22, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 22, 2016 53 minutter siden, Henning Pedersen skrev: Hej Thomas Velkommen til IHC user. Bolig rumstyringsblokkene kan arbejde med både relæ udgange ( alm. lampeudtag ) og trådløse lampeudtag. De alm. udtag kan forbindes fra "Relæ/indikation" som du også har gjort. De trådløse SKAL derimod forbindes via scenarielinket, hvilket du ikke har. Derudover skal du huske at "fortælle" blokken at udgangen er en lysdæmper, dvs. "Tænding" under indstillinger skal indstilles til "Lysdæmper" desuden SKAL der laves tilbagemelding fra lysdæmperen til blokken. Jeg har rettet i "Soveværelse" Thomas.vis Hej Henning Tak for hurtig respons... Det kan godt være det er mig, men når jeg teste/simulerer dit program for "soveværelse" så tænder den bare på 90% og jeg kan stadig ikke slukke. Den ramper heller ikke langsomt op længere. Hvad gør jeg galt? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret November 22, 2016 Rapporter Share Besvaret November 22, 2016 Du kan IKKE simulerer trådløse lampeudtag. Inden du lægger programmet i kontrolleren bør du altid lægge et tomt projekt op først. Dette vil både gøre uploadingen hurtigere og slette alle gamle indstillinger. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 thomas jepsen lundh Besvaret November 22, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 22, 2016 2 minutter siden, Henning Pedersen skrev: Du kan IKKE simulerer trådløse lampeudtag. Inden du lægger programmet i kontrolleren bør du altid lægge et tomt projekt op først. Dette vil både gøre uploadingen hurtigere og slette alle gamle indstillinger. Tak, jeg prøver i aften. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
thomas jepsen lundh
Er der nogen der kan hjælpe med mit program på 9.2.02. Bolig® Rumstyring funktionsblokken, jeg kan ikke få mine tryk til at slukke /regulerer ned?
(programmet er vedhæftet)
IHC program ver.8.0 141014.vis
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts