Morten Stryhn Skrevet November 19, 2016 Rapporter Share Skrevet November 19, 2016 Når jeg indsætter en timer-blok 2.1.02b, skriver den at dagen i dag er mandag (selvom det er lørdag) og jeg kan ikke ændre det i blokken. Uret viser dog den rigtige dato og tidspunkt. Nogen der ved hvordan jeg ændrer mandag til den rigtige ugedag? PFT, Morten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret November 19, 2016 Rapporter Share Besvaret November 19, 2016 Er det "bare" i Visual at den viser forkert ugedag? I visual følger tiden ikke med i funktionsblokkene, med mindre at du starter simulering. Hvis du starter simulering, vil den opdatere ugedagen. Når funktionsblokken er overført til controlleren, skulle den også gerne vise den rigtige ugedag hvis du starter serviceview - ellers passer ur/dato i hvert fald ikke i controlleren. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten Stryhn Besvaret November 19, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 19, 2016 Super - tak Prøvede med simulering og så var den god nok og viste lørdag. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Morten Stryhn
Når jeg indsætter en timer-blok 2.1.02b, skriver den at dagen i dag er mandag (selvom det er lørdag) og jeg kan ikke ændre det i blokken. Uret viser dog den rigtige dato og tidspunkt. Nogen der ved hvordan jeg ændrer mandag til den rigtige ugedag?
PFT,
Morten
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts