eckhardt Skrevet November 18, 2016 Rapporter Share Skrevet November 18, 2016 jeg har opdateret min contorller til 2.8.1.. dumt.. nu er der ingen kontakt til den. og alt strøm og varme som er på ihc virker ikke.. det er kun firmwareload der kan finde controlleren og jeg har prøvet med reset_ip og reset_user .. intet virker heller via usb.. nogle gode byd ?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 skrald Besvaret November 18, 2016 Rapporter Share Besvaret November 18, 2016 Installer den gamle firmware igen og det hele virker som før... Havde det samme problem i sidste uge ;-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 eckhardt Besvaret November 18, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 18, 2016 jeps har jeg nu også gjort men var ikke helt sikker på jeg kunne det.. det er overhovede nogen der har fået den nye firmware til at virke ?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret November 18, 2016 Rapporter Share Besvaret November 18, 2016 Og du er sikker på du har en ny HW 6.2 controller ? Det kan sikkert lade sig gøre at loade en forkert firmware hvis jeg kender LK, så er det ikke noget de har gidet bekymre sig om hvad brugere (kan) foretage sig af fejlopsætning. Altså hvis man har en ældre HW ver. 6.1 controller. Ligger du den ny firmware på (en ny HW 6.2) SKAL du også have den ny Visual, ellers vil det ikke virke. Det er ikke nok kun at opgradere firmwaren. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 eckhardt Besvaret November 18, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 18, 2016 yes det er en 6.2.. og ja installeret også den nye visual ... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter286 Besvaret November 19, 2016 Rapporter Share Besvaret November 19, 2016 Har lige fået en ny controller med 6.2 og installerede nemt og gnidningsfrit 2.8.1 og det virker. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret November 19, 2016 Rapporter Share Besvaret November 19, 2016 12 timer siden, Lars Jacobsen skrev: Og du er sikker på du har en ny HW 6.2 controller ? Det kan sikkert lade sig gøre at loade en forkert firmware hvis jeg kender LK, så er det ikke noget de har gidet bekymre sig om hvad brugere (kan) foretage sig af fejlopsætning. Altså hvis man har en ældre HW ver. 6.1 controller. Ligger du den ny firmware på (en ny HW 6.2) SKAL du også have den ny Visual, ellers vil det ikke virke. Det er ikke nok kun at opgradere firmwaren. Den nyeste firmware loader checker HW version og firmware version. Men den gamle firmware loader er rimelig ligeglad såvidt jeg ved. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret November 19, 2016 Rapporter Share Besvaret November 19, 2016 18 timer siden, eckhardt skrev: jeg har opdateret min contorller til 2.8.1.. dumt.. nu er der ingen kontakt til den. og alt strøm og varme som er på ihc virker ikke.. det er kun firmwareload der kan finde controlleren og jeg har prøvet med reset_ip og reset_user .. intet virker heller via usb.. nogle gode byd ?? Når du skriver at der ingen kontakt er til controlleren, gælder det så både serviceview og Visual 2.8.4 via USB? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
eckhardt
jeg har opdateret min contorller til 2.8.1.. dumt..
nu er der ingen kontakt til den. og alt strøm og varme som er på ihc virker ikke..
det er kun firmwareload der kan finde controlleren og jeg har prøvet med reset_ip og reset_user .. intet virker heller via usb..
nogle gode byd ??
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts