Hop til indhold
  • 0

Kan ikke logge på fra WAN

kitora
 Share

Spørgsmål

Ærede forum. Der plejer at være god hjælp at hente her.

Jeg er flyttet over atlanten til USA og har lejet mit hus. Lejeren vil gerne have ændret nogle småting, men jeg kan ikke længere logge på med IHC visual. Jeg har checket at routeren er sat korrekt op med port forwarding. Det virker fint på HTTP interfacet på port 8080 LK IHC serviceview virker fint på port 443, samt Iphone app virker ligeledes fint på port 443.

TLS 1.1 og TLS 2 er begge deaktiveret, og jeg kører Java version 8 update 66.

Min lejer har haft strømmen taget af controlleren i et minuts tid.

Jeg er helt blank for ideer. Nogen der har et bud på hvad jeg kan gøre?

Link til kommentar
Del på andre sites

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Den siger bare "LK IHC controller ikke fundet"

Som sagt kan jeg godt komme i kontakt med den med IHC service view på samme IP adresse via samme port (443), fra den samme PC på samme netværk. Det er kun IHC visual der volder mig problemer.

Et login på port 8080 via min browser er heller ikke noget problem.

Jeg bruger IHC visual version 2.8.4

Det skal afslutningsvis siges at jeg har 2 controllere og jeg har samme problem på begge controllere.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Wow. Henning, you are the man! 

Nu kom jeg på.

Hvordan f.... kan LK finde på at lave sådan noget lortesoftware?! Vi havde problemet med Java tidligere, og til at starte med stak LK hovedet i jorden omkring det problem, og nu dette pis. Havde jeg vidst at de var så amatøragtige så var mine penge smidt på et andet produkt. Bevares det virker fint når det virker, men skal man ændre noget, så skal man bede til elguderne om at der ikke er et eller andet teknisk i vejen inden man ændrer noget.

Link til kommentar
Del på andre sites