Lars L Skrevet November 13, 2016 Rapporter Share Skrevet November 13, 2016 Jeg har en Niko/Servodan 41-262 24v PIR sensor, men kan ikke få den til at virke med IHC'en. Er der nogen som har erfaringer med, at få sådan en til at virke i en IHC installation? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 niels j.s.nielsen Besvaret November 14, 2016 Rapporter Share Besvaret November 14, 2016 klemme 1 på pir + klemme 2 på pir- klemme 4 på pir til indgang på indput modul Hilsen Niels Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret November 15, 2016 Rapporter Share Besvaret November 15, 2016 IHC er 0 volt styret - hvilket betyder at spændingen på inputmodulet skal gå fra 24 til 0 volt når din PIR aktiveres. Om din PIR virker sådan ved jeg ikke, men prøv at sætte et voltmeter på. Hvis den virker "modsat" kan du måske nøjes med at invertere signalet internt i kontrolleren, eller, hvis funktionsblokken er lavet til det, indstille PIRén til en alarm PIR. Ellers skal du have et overdragelsesrelæ imellem din PIR og dit indput modul. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars L Besvaret November 15, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 15, 2016 Det virker nu - havde forbundet det rigtigt, men efter, at jeg slettede og indsatte en ny fb virker det meget bedre. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Lars L
Jeg har en Niko/Servodan 41-262 24v PIR sensor, men kan ikke få den til at virke med IHC'en.
Er der nogen som har erfaringer med, at få sådan en til at virke i en IHC installation?
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts