StenKrog Skrevet November 10, 2016 Rapporter Share Skrevet November 10, 2016 Hei Hvilket funktionsblok skal der benyttes hvis man skal kunne regulerer lysstyrken på IHCtablet med en CR350?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret November 10, 2016 Rapporter Share Besvaret November 10, 2016 Hvis du ønsker at kunne regulerer en CR 350 eller lign. på samme lækre måde som de trådløse, så må jeg desværre skuffe dig, det kan man ikke. Dette er én af årsagerne til at wireless dimmere anbefales frem for fortrådede. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 StenKrog Besvaret November 10, 2016 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 10, 2016 Ærgeligt at der ikke vare wireless dimmere i 1995..... Men hvilken funktionsblok passer bedst til CR 350? Kunden skal bare kunne slukke/tænde/dæmpe på tabletten. Pt. er det sat op som en følg-funktion, men det virker ikke ret godt på tabletten. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret November 10, 2016 Rapporter Share Besvaret November 10, 2016 Hvis kundens kontroller kan arbejde med wireless kunne du overveje at opgrader hans dæmper til en wireless Ø80. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret November 10, 2016 Rapporter Share Besvaret November 10, 2016 Tjaa jeg har da "gamle" fortråde dimmere med 1-tast styring og dem kan jeg godt styrer fra IHC tablet, men det er ligesom fra trykket på vægen. Kort tryk og det tænder, lang tryk og det regulerer op/ned. Men helt korrekt ikke noget med den smarte % regulering. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
StenKrog
Hei
Hvilket funktionsblok skal der benyttes hvis man skal kunne regulerer lysstyrken på IHCtablet med en CR350??
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts